Безплатна телефонна линия за клиентите на „Софийска вода“
За последните 5 години фирмата е инвестирала в дейността си 200 млн. лева
„Софийска вода“ отбеляза с прием Световния ден на околната среда. На събитието изпълнителният директор на дружеството Арно Валто обяви, че „Софийска вода“ открива безплатна телефонна линия за своите клиенти.
Пускането на безплатна телефонна линия е първата стъпка на „Софийска вода“ към подобряването на качеството на услугата за своите клиенти, коментират от дружеството.
При получаването на сигнал има процес, според който се преценява дали даден проблем е приоритетен и в такъв случай дружеството има ангажимент да изпрати някой на място до 2 часа, посочи Арно. Изпълнителният директор на „Софийска вода“ съобщи още, че инвестицията във водоснабдителното предприятие е общо 200 млн. лв. в последните 5 години. Средствата са вложени за пречиствателните станции, в канализационната мрежа и в станцията, която е за пречистване на каналните води.