Пощенска марка „35 години Национален дворец на културата" бе пусната в употреба
До момента има 5 филателни издания на НДК
Главният изпълнителен директор на „Български пощи" ЕАД Деян Дънешки и д-р Людмил Веселинов – член на борда на директорите в НДК валидираха пощенско-филателно издание „35 години Национален дворец на културата".
До момента има 5 филателни издания на НДК, първото от които е било през 1981 г. по повод откриването на Двореца.
Пощенско-филателното издание се състои от една пощенска марка с винетка с номинална стойност 1.50 лв. и специален пощенски печат. Тиражът е 14 000 бр, а художник е Людмил Веселинов.
Той поздрави гостите от името на изпълнителния директор на НДК Мирослав Боршош и сподели: „Тази марка беше предизвикателство. Трябваше внимателно да се подбере вида изображение и какво да включва то. НДК е своеобразен музей на монументални произведения на изкуството и изборът измежду тях е много труден“.
Концепцията на пощенско-филателното издание включва ефектна фотография за пощенската марка с изображението на НДК, а винетката съдържа три емблематични творби – конната фигура, дело на проф. Емил Попов; стенен килим на Ана Тузсузова и емблематичният знак на Стефан Кънчев, свързан с НДК. „Тези три символа дават популярност на Двореца и България, а марката е един от най-стойностните посланици пред света“, категоричен бе авторът.