Обаждане от наш зрител сигнализира за нередност при оператора „Виваком“. Случаят е следният. Възрастна жена позвънява поради неработещ стационарен апарат. След като от „Виваком“ обещават, че заявката е приета и ще отстранят повредата днес, започват проблемите. Компанията позвънява два пъти в дома на клиента за потвърждение, че днес между 8 и 10 часа, ще има човек на посочения адрес. Техническият екип обаче така и не се появява на посочената заявка. Възрастната жена се обажда в 10:17 ч. на мобилния оператор отново, но оттам не отговаря никой. Интерактивната система на „Виваком“ (IVR) връща обаждането минута по-късно, за да потвърди, че от 8 до 10 часа повредата ще бъде отстранена. Дали от компанията разчитат на машина на времето, която ще върне назад 17-те минути? Следват позвънявания от други телефони до 11:30 ч., но отговор няма. И така до момента.
Клиентът се оплаква, че това не е първият такъв случай на проблеми с компанията. Преди време телефонът на жената е бил изключен в продължение на три месеца, след като техници от „Виваком“ така и не се появяват в дома й.
Опитахме да позвъним на посочения номер: +35987123. При избиране на опцията за фиксирани услуги, сигнал нямаше.
- Реклама -
Въпросът, който си поставяме е, как правата на потребителя са защитени и къде е Комисията за защита на потребителя (КЗП)? Дали обажданията към посочения номер на „Виваком“ се заплащат и ако да – за какво плащаме всъщност, след като от компанията не си вършат работата?
Очаквайте развитие по случая!
Обаждане от наш зрител сигнализира за нередност при оператора „Виваком“. Случаят е следният. Възрастна жена позвънява поради неработещ стационарен апарат. След като от „Виваком“ обещават, че заявката е приета и ще отстранят повредата днес, започват проблемите. Компанията позвънява два пъти в дома на клиента за потвърждение, че днес между 8 и 10 часа, ще има човек на посочения адрес. Техническият екип обаче така и не се появява на посочената заявка. Възрастната жена се обажда в 10:17 ч. на мобилния оператор отново, но оттам не отговаря никой. Интерактивната система на „Виваком“ (IVR) връща обаждането минута по-късно, за да потвърди, че от 8 до 10 часа повредата ще бъде отстранена. Дали от компанията разчитат на машина на времето, която ще върне назад 17-те минути? Следват позвънявания от други телефони до 11:30 ч., но отговор няма. И така до момента.
Клиентът се оплаква, че това не е първият такъв случай на проблеми с компанията. Преди време телефонът на жената е бил изключен в продължение на три месеца, след като техници от „Виваком“ така и не се появяват в дома й.
Опитахме да позвъним на посочения номер: +35987123. При избиране на опцията за фиксирани услуги, сигнал нямаше.
- Реклама -
Въпросът, който си поставяме е, как правата на потребителя са защитени и къде е Комисията за защита на потребителя (КЗП)? Дали обажданията към посочения номер на „Виваком“ се заплащат и ако да – за какво плащаме всъщност, след като от компанията не си вършат работата?
Очаквайте развитие по случая!