Пускат движението през новия тунел „Железница“ на автомагистрала „Струма“, който е най-дългият пътен тунел, изграждан в България, с около два километра дължина.
- Реклама -
Той е и първото подобно съоръжение, което отговаря на всички европейски стандарти. В него има и говорител, съобщаващ за промени в движението.
Пътни експерти смятат, че с въвеждането на съоръжението в експлоатация времето за пътуване до Гърция да се съкрати с между 5 до 15 минути.
От ръководството на проект „Тунел „Железница” заявиха, че тунелът разполага с всички системи за безопасност, наблюдение, контрол и управление на трафика. Те допълниха, че са вкарали нови въведения като проходни галерии между двете тръби – четири за пешеходци и две – за автомобилни, а всички видими метални части в тунела са от неръждаема стомана.
От северната страна е завършено укрепването на свлачището. Остават малки довършителни дейности, но сигурността е гарантирана, увери експертът.
Пускат движението през новия тунел „Железница“ на автомагистрала „Струма“, който е най-дългият пътен тунел, изграждан в България, с около два километра дължина.
- Реклама -
Той е и първото подобно съоръжение, което отговаря на всички европейски стандарти. В него има и говорител, съобщаващ за промени в движението.
Пътни експерти смятат, че с въвеждането на съоръжението в експлоатация времето за пътуване до Гърция да се съкрати с между 5 до 15 минути.
От ръководството на проект „Тунел „Железница” заявиха, че тунелът разполага с всички системи за безопасност, наблюдение, контрол и управление на трафика. Те допълниха, че са вкарали нови въведения като проходни галерии между двете тръби – четири за пешеходци и две – за автомобилни, а всички видими метални части в тунела са от неръждаема стомана.
От северната страна е завършено укрепването на свлачището. Остават малки довършителни дейности, но сигурността е гарантирана, увери експертът.