„ Директорите – те изчезнаха и се подхилкваха отстрани. Те са политически назначени лица, които всъщност имат други функции и други задачи там, за съжаление. Затова не трябва да има общински бизнес, както не трябва да има и държавен бизнес. Ако искаме да имаме качествена обществена услуга, тези услуги, включително в областта на транспорта, водоснабдяването, екологията, могат да се предоставят от частни инвеститори. Много по-добре, много по-качествено, много по-надеждно.“
- Реклама -
Това отбеляза Никола Янков, икономически експерт на „Синя България“, в коментар за протестите в градския транспорт по време на гостуването си в предаването „ЕвроДикоФ“.
„Защо шофьорите от „Столичен автотранспорт“ отидоха да протестират при кмета? Защо не протестираха пред управителите на фирмата си, както става навсякъде? Какво ще направи кметът? Той няма пари да реши проблема, това е търговско дружество. То се управлява от борд на директорите, назначен от СОС. Те не отидоха нито при СОС, където е принципалът на фирмата, нито при директорите, които определят и договарят техните заплати.“
Според него публичните услуги трябва да бъдат предоставяни от частни оператори.
„Истината е, че модерни публични услуги, включително обществен транспорт в големите градове, могат да бъдат предоставени от частни оператори. Знаете, че в София има един частен оператор, който оперира около 20% от линиите и на база километраж, но неговите линии са в крайните квартали – „Кремиковци“ и т.н., с разрушените улици, с малцинственото население. Няма ги по бул. „България“ и по „Цариградско шосе“ тези автобуси, неслучайно. Хубавите линии са запазени за общинската фирма „Столичен автотранспорт“, която, освен всичко останало, има подарени автобуси, за разлика от частния оператор, който си ги изплаща на кредит или на лизинг. Има 12 000 неизпълнени курса – абсолютна аварийност и неспособност да се мобилизира техниката, спрямо 150 от частния оператор – вижте за какви разлики говорим.“
По думите на експерта, частният оператор е по-надеждната опция за превоз.
„Частният оператор има по-големи разходи за ремонт, по-големи заплати, по-малка аварийност и по-нови автобуси, които той изплаща, докато общинските са подарени и той е на печалба. Като сметнете общо взето какво е дала общината на километър на „Столичен автотранспорт“ спрямо на частната фирма, се оказва, че те карат с около 15% по-ниска цена на километър и са на печалба, и не стачкуват, и са по-надеждни с по-нови автобуси и по-качествена услуга.“
Янков припомня, че съветниците на „Синя България“ в Столичния общински съвет са предложили приватизация на общинските фирми.
„Защо това не се случи навсякъде в София? Ще Ви кажа защо – заради корупцията и социализма в главите на нашите политици. Единственото предложение в тази посока дойде от съветниците на „Синя България“ в СОС, които още септември миналата година предложиха приватизация на общинските фирми. Ако това беше се случило, май-юни тази година нямаше да имаме този проблем. Щяхме да имаме частни оператори вътре или частни инвеститори, които щяха да контролират управлението на тези фирми, щяха да са решили проблема с персонала.“
допълни експертът.
„ Директорите – те изчезнаха и се подхилкваха отстрани. Те са политически назначени лица, които всъщност имат други функции и други задачи там, за съжаление. Затова не трябва да има общински бизнес, както не трябва да има и държавен бизнес. Ако искаме да имаме качествена обществена услуга, тези услуги, включително в областта на транспорта, водоснабдяването, екологията, могат да се предоставят от частни инвеститори. Много по-добре, много по-качествено, много по-надеждно.“
- Реклама -
Това отбеляза Никола Янков, икономически експерт на „Синя България“, в коментар за протестите в градския транспорт по време на гостуването си в предаването „ЕвроДикоФ“.
„Защо шофьорите от „Столичен автотранспорт“ отидоха да протестират при кмета? Защо не протестираха пред управителите на фирмата си, както става навсякъде? Какво ще направи кметът? Той няма пари да реши проблема, това е търговско дружество. То се управлява от борд на директорите, назначен от СОС. Те не отидоха нито при СОС, където е принципалът на фирмата, нито при директорите, които определят и договарят техните заплати.“
Според него публичните услуги трябва да бъдат предоставяни от частни оператори.
„Истината е, че модерни публични услуги, включително обществен транспорт в големите градове, могат да бъдат предоставени от частни оператори. Знаете, че в София има един частен оператор, който оперира около 20% от линиите и на база километраж, но неговите линии са в крайните квартали – „Кремиковци“ и т.н., с разрушените улици, с малцинственото население. Няма ги по бул. „България“ и по „Цариградско шосе“ тези автобуси, неслучайно. Хубавите линии са запазени за общинската фирма „Столичен автотранспорт“, която, освен всичко останало, има подарени автобуси, за разлика от частния оператор, който си ги изплаща на кредит или на лизинг. Има 12 000 неизпълнени курса – абсолютна аварийност и неспособност да се мобилизира техниката, спрямо 150 от частния оператор – вижте за какви разлики говорим.“
По думите на експерта, частният оператор е по-надеждната опция за превоз.
„Частният оператор има по-големи разходи за ремонт, по-големи заплати, по-малка аварийност и по-нови автобуси, които той изплаща, докато общинските са подарени и той е на печалба. Като сметнете общо взето какво е дала общината на километър на „Столичен автотранспорт“ спрямо на частната фирма, се оказва, че те карат с около 15% по-ниска цена на километър и са на печалба, и не стачкуват, и са по-надеждни с по-нови автобуси и по-качествена услуга.“
Янков припомня, че съветниците на „Синя България“ в Столичния общински съвет са предложили приватизация на общинските фирми.
„Защо това не се случи навсякъде в София? Ще Ви кажа защо – заради корупцията и социализма в главите на нашите политици. Единственото предложение в тази посока дойде от съветниците на „Синя България“ в СОС, които още септември миналата година предложиха приватизация на общинските фирми. Ако това беше се случило, май-юни тази година нямаше да имаме този проблем. Щяхме да имаме частни оператори вътре или частни инвеститори, които щяха да контролират управлението на тези фирми, щяха да са решили проблема с персонала.“
"Българските картофи, чиято площ драстично намалява, в момента са около 100-110 хиляди тона, а на годишна база се консумират 220 хиляди тона. Над 60%...
"Имам една палитра от хора, които ме съдят за нанесени вреди от мои публикации." Това сподели в предаването "ЕвроДикоФ" по телевизия "Евроком" с водещ...
1 коментар
Благодаря на този велик магьосник, наречен д-р Бен. Завинаги ще остана благодарна на този велик човек, че върна любимия ми след 8 седмици емоционални сълзи и болка, когато го загубих заради друга жена. Но този велик мъж ми върна съпруга само за 12 часа. Опитайте този велик мъж и вижте резултатите сами. Свържете се с него на неговата страница. Обещавам ви, че щом се свържете с него, животът ви никога няма да остане същият. Свържете се с него сега на неговата Facebook страница 👇👇
Благодаря на този велик магьосник, наречен д-р Бен. Завинаги ще остана благодарна на този велик човек, че върна любимия ми след 8 седмици емоционални сълзи и болка, когато го загубих заради друга жена. Но този велик мъж ми върна съпруга само за 12 часа. Опитайте този велик мъж и вижте резултатите сами. Свържете се с него на неговата страница. Обещавам ви, че щом се свържете с него, животът ви никога няма да остане същият. Свържете се с него сега на неговата Facebook страница 👇👇
Dr Ben love spell