Рома отчита невероятен успех в продажбата на сезонни абонаменти за новия сезон. Клубът обяви пълен sold-out само две седмици след старта на кампанията „Core de ’sta città“, като беше достигнат поставения лимит от над 40 000 карти.
- Реклама -
Невероятната подкрепа на феновете не спря дотук – само в първите три часа от свободната продажба се изчерпаха последните налични абонаменти, благодарение на впечатляващия процент на подновените карти. 94% от притежателите на миналогодишни абонаменти избраха да продължат подкрепата си. Освен това близо 3000 души от листата на чакащи също получиха шанс да се сдобият с абонамент.
Рома не само че изчерпа местата в „Курва Суд“ и „Дистинти“, но и отвори продажбата за по-малко популярни сектори, достигайки общо над 40 000 абонамента. Въпреки това клубът запази капацитет за около 20 000 единични билета на мач, което е стратегическо решение от страна на собствениците от фамилия Фридкин.
Ако продажбата не беше ограничена, се смята, че бройката можеше да достигне 50 000, което би било рекорд, непостиган от времето на ерата „Сенси“, когато през 2001 и 2002 година бяха продадени по 47 000 абонамента. Под управлението на Фридкин Рома има 70 поредни домакинства със sold-out през последните три сезона, което е ясен знак за възраждането на страстта по трибуните на „Олимпико“.
Рома отчита невероятен успех в продажбата на сезонни абонаменти за новия сезон. Клубът обяви пълен sold-out само две седмици след старта на кампанията „Core de ’sta città“, като беше достигнат поставения лимит от над 40 000 карти.
- Реклама -
Невероятната подкрепа на феновете не спря дотук – само в първите три часа от свободната продажба се изчерпаха последните налични абонаменти, благодарение на впечатляващия процент на подновените карти. 94% от притежателите на миналогодишни абонаменти избраха да продължат подкрепата си. Освен това близо 3000 души от листата на чакащи също получиха шанс да се сдобият с абонамент.
Рома не само че изчерпа местата в „Курва Суд“ и „Дистинти“, но и отвори продажбата за по-малко популярни сектори, достигайки общо над 40 000 абонамента. Въпреки това клубът запази капацитет за около 20 000 единични билета на мач, което е стратегическо решение от страна на собствениците от фамилия Фридкин.
Ако продажбата не беше ограничена, се смята, че бройката можеше да достигне 50 000, което би било рекорд, непостиган от времето на ерата „Сенси“, когато през 2001 и 2002 година бяха продадени по 47 000 абонамента. Под управлението на Фридкин Рома има 70 поредни домакинства със sold-out през последните три сезона, което е ясен знак за възраждането на страстта по трибуните на „Олимпико“.