Search Suggestions
      понеделник, 12.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Андрей Новаков: За един европейски камион трябва да има бърза писта и отделно гише

          „Един европейски камион – трябва да има отделна линия за него, отделно гише, бърза писта.“

          - Реклама -

          Това заяви пред БНР българския евродепутат Андрей Новаков, който е автор на промяна в законодателството, заложена в Регламента за международните транспортни коридори, чието одобрение предстои.

          Според промяната проверката на един камион трябва да бъде максимум 1 минута, за да няма „тапи“ по границите между държави-членки на Европейския съюз, какъвто е случаят с българо-румънските ГКПП.

          „В момента, в който отиде ЕК там и остане 3-4 дни да проверява, ще се види, че опашки няма да има. Докато има проверка. Това означава, че може да се случи“, категоричен е евродепутатът.

          По думите му „тази ситуация няма да бъде решена нито от българското, нито от румънското правителство“. Според него решението „трябва да дойде от Брюксел“.

          Новаков коментира и и изтеклия минлата седмица доклад за финансовото състояние на страната:

          „Задължително е да се вземат мерки, които да внесат стабилност. Не можем да говорим за еврозона при такъв дефицит. Това ще повлече негативни последствия и по отношение на европейските фондове, на европейските  програми, които се съфинансират от българските общини.“

          „Да обложиш онези, които са декларирали печалбата си, които са я изработили, означава, че им казваш – заповядайте в сивия сектор“, смята Андрей Новаков. 

          „Един европейски камион – трябва да има отделна линия за него, отделно гише, бърза писта.“

          - Реклама -

          Това заяви пред БНР българския евродепутат Андрей Новаков, който е автор на промяна в законодателството, заложена в Регламента за международните транспортни коридори, чието одобрение предстои.

          Според промяната проверката на един камион трябва да бъде максимум 1 минута, за да няма „тапи“ по границите между държави-членки на Европейския съюз, какъвто е случаят с българо-румънските ГКПП.

          „В момента, в който отиде ЕК там и остане 3-4 дни да проверява, ще се види, че опашки няма да има. Докато има проверка. Това означава, че може да се случи“, категоричен е евродепутатът.

          По думите му „тази ситуация няма да бъде решена нито от българското, нито от румънското правителство“. Според него решението „трябва да дойде от Брюксел“.

          Новаков коментира и и изтеклия минлата седмица доклад за финансовото състояние на страната:

          „Задължително е да се вземат мерки, които да внесат стабилност. Не можем да говорим за еврозона при такъв дефицит. Това ще повлече негативни последствия и по отношение на европейските фондове, на европейските  програми, които се съфинансират от българските общини.“

          „Да обложиш онези, които са декларирали печалбата си, които са я изработили, означава, че им казваш – заповядайте в сивия сектор“, смята Андрей Новаков. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пролетен косопад: Защо се случва и как да го овладеем

          С настъпването на пролетта много хора забелязват засилено окапване на коса – по четката, възглавницата или в банята. Това явление, наречено сезонен косопад, не е рядкост и в повечето случаи не е повод за...

          Внимание, шофьори: Блокирано движение на АМ „Хемус“

          Поради ремонт движението в посока Варна при 17 -ти и 60-ти км на АМ „Хемус“ от 07:00 до 18:00 ч. ще бъде ограничено, съобщиха от пресцентъра на Агенция...

          Президентът Радев внася в парламента предложението за референдум за еврото

          След дни на напрежение се очаква днес президентът Румен Радев да внесе предложението си за национално допитване за приемането на еврото от България. Въпросът, който...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions