Министърът на регионалното и благоустройството Андрей Цеков заяви, че България „безкрайно е закъсняла“ с изграждането на трасето Русе-Велико Търново, като е безкрайно необходима свързаността на обществото със Северна България. За избора на име на магистралата ще се проведе анкета. „Янтра“ е едно от възможните имена на бъдещата магистрала, коментира министърът в студиото на БТВ.
- Реклама -
Реалистично можем да имаме път от Видин до Ботевград и АМ „Струма“ през Кресненското дефиле до 2030 г.
Андрей Цеков коментира и снежното бедствие в страната, което доведе до паднали дървета и прекъсване на електричеството. „Справихме се относително добре със снежното бедствие, с изключение на Северозападна България, при което имаше затваряне на пътната мрежа в редица области. Основната цел, която трябва да си поставим е по-доброто взаимодействие за управление на подобни снежни кризи“, каза министърът.
Той обясни, че гледа прогнозата за времето всеки ден с чувство за отговорност. Съзнава отговорността, която тежи пред Агенция „Пътна инфраструктура“ и МРРБ относно силния снеговалеж.
Според Цеков трябва да се въведат превантивни мерки и като спиране на тежкотоварния трафик, когато има силен снеговалеж. Имало проблеми с недостатъчна техника в някои области, като например в Северна България – Плевенска и Врачанска област заради интензивния трафик. „Зимата не беше невиждана, но да кажем, че тук имаше допълнителни фактори, свързани с дългата есен, с голямата листна маса, която не беше опадала и която доведе до пречупван на дървета, прекъсване на електроснабдяването“, коментира Андрей Цеков и се закани, че ще има санкции. Там, където има констатиране на нарушение на договорните отношения, ще има и съответните неустойки и санкции.
Снимка: БГНЕС
Министърът на регионалното и благоустройството Андрей Цеков заяви, че България „безкрайно е закъсняла“ с изграждането на трасето Русе-Велико Търново, като е безкрайно необходима свързаността на обществото със Северна България. За избора на име на магистралата ще се проведе анкета. „Янтра“ е едно от възможните имена на бъдещата магистрала, коментира министърът в студиото на БТВ.
- Реклама -
Реалистично можем да имаме път от Видин до Ботевград и АМ „Струма“ през Кресненското дефиле до 2030 г.
Андрей Цеков коментира и снежното бедствие в страната, което доведе до паднали дървета и прекъсване на електричеството. „Справихме се относително добре със снежното бедствие, с изключение на Северозападна България, при което имаше затваряне на пътната мрежа в редица области. Основната цел, която трябва да си поставим е по-доброто взаимодействие за управление на подобни снежни кризи“, каза министърът.
Той обясни, че гледа прогнозата за времето всеки ден с чувство за отговорност. Съзнава отговорността, която тежи пред Агенция „Пътна инфраструктура“ и МРРБ относно силния снеговалеж.
Според Цеков трябва да се въведат превантивни мерки и като спиране на тежкотоварния трафик, когато има силен снеговалеж. Имало проблеми с недостатъчна техника в някои области, като например в Северна България – Плевенска и Врачанска област заради интензивния трафик. „Зимата не беше невиждана, но да кажем, че тук имаше допълнителни фактори, свързани с дългата есен, с голямата листна маса, която не беше опадала и която доведе до пречупван на дървета, прекъсване на електроснабдяването“, коментира Андрей Цеков и се закани, че ще има санкции. Там, където има констатиране на нарушение на договорните отношения, ще има и съответните неустойки и санкции.
Снимка: БГНЕС