Search Suggestions
      сряда, 16.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          18 МИЛИОНА ДОЛАРА ЗА ЕДИН УИКЕНД

          Скандалният филм „Убийствено интервю“ счупи рекордите с дебюта си. Само за един уикенд лентата успя да събере близо 18 милиона долара. Най-вероятно това се дължи на скандала, който избухна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу „Сони пикчърс“, предаде Ройтерс.
          Онлайн продажбата възлиза на над 15 млн долара, а продажбата на билети в ограничен брой киносалони възлиза на 2.8 млн долара. Според боксофис анализаторът Джеф Бок сумата е впечатляваща.
          Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото ѝ разпространение, което „Сони пикчърс“ отмени заради отправените от хакерите заплахи.
          По данни на „Сони пикчърс“ лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три  дни от дългия празничен уикенд.
          От филмовото студио оповестиха, че сатирата „Интервюто“ е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на „Сони пикчърс“.

          Скандалният филм „Убийствено интервю“ счупи рекордите с дебюта си. Само за един уикенд лентата успя да събере близо 18 милиона долара. Най-вероятно това се дължи на скандала, който избухна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу „Сони пикчърс“, предаде Ройтерс.
          Онлайн продажбата възлиза на над 15 млн долара, а продажбата на билети в ограничен брой киносалони възлиза на 2.8 млн долара. Според боксофис анализаторът Джеф Бок сумата е впечатляваща.
          Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото ѝ разпространение, което „Сони пикчърс“ отмени заради отправените от хакерите заплахи.
          По данни на „Сони пикчърс“ лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три  дни от дългия празничен уикенд.
          От филмовото студио оповестиха, че сатирата „Интервюто“ е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на „Сони пикчърс“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Принц Хари отново в Ангола: следва стъпките на майка си в борбата срещу противопехотните мини

          Британският принц Хари посети Ангола, за да подкрепи усилията по разчистване на противопехотни мини, повтаряйки емблематичната мисия на майка си – принцеса Даяна. Визитата...

          Ултраортодоксални министри в Израел подават оставка заради казармата, но остават в подкрепа на Нетаняху

          Министри от ултраортодоксалната партия „Шас“ в Израел обявиха, че подават оставка от правителството, протестирайки срещу неспособността на коалицията да приеме закон, който да освободи...

          Тръмп атакува „глупавите“ републиканци заради съмнения около Епщайн

          Президентът на САЩ Доналд Тръмп остро разкритикува свои републикански поддръжници, които поставят под съмнение действията на администрацията му по случая с починалия сексуален престъпник...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions