Search Suggestions
      понеделник, 15.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Заубер залага на зеленото и черното

          Заубер представи в Лондон разцветката на новия си автомобил С44, с който ще участва в световния шампионат във Формула 1 през сезон 2024. След оттеглянето на Алфа Ромео швейцарският тим ще се състезава със собственото си име тази и следващата година преди да стане заводският отбор на Ауди за 2026.

          - Реклама -

          Новата цветова схема залага на зеленото и черното, а новият автомобил С44 ще бъде каран за първи път в петък от титулярните пилоти на тима Валтери Ботас и Гуаню Джоу на шейкдауна, организиран от отбора на пистата до Барселона.

          Новият С44 е първият болид, разработен под ръководството на новия технически директор Джеймс Кий, въпреки че работата по колата беше започнала, когато той се присъедини към тима през септември.

          Според Заубер, С44 ще е с „агресивно преработен” аеродинамичен пакет и пулрод предно окачване – като при Ред Бул и Макларън, като идеята е, че и тези елементи могат да се използват за осигуряването на аеродинамична стабилност. Тимът планира сериозна програма за развитие на С44, като първите подобрения трябва да станат факт още в „първите състезания”.

          Заубер представи в Лондон разцветката на новия си автомобил С44, с който ще участва в световния шампионат във Формула 1 през сезон 2024. След оттеглянето на Алфа Ромео швейцарският тим ще се състезава със собственото си име тази и следващата година преди да стане заводският отбор на Ауди за 2026.

          - Реклама -

          Новата цветова схема залага на зеленото и черното, а новият автомобил С44 ще бъде каран за първи път в петък от титулярните пилоти на тима Валтери Ботас и Гуаню Джоу на шейкдауна, организиран от отбора на пистата до Барселона.

          Новият С44 е първият болид, разработен под ръководството на новия технически директор Джеймс Кий, въпреки че работата по колата беше започнала, когато той се присъедини към тима през септември.

          Според Заубер, С44 ще е с „агресивно преработен” аеродинамичен пакет и пулрод предно окачване – като при Ред Бул и Макларън, като идеята е, че и тези елементи могат да се използват за осигуряването на аеродинамична стабилност. Тимът планира сериозна програма за развитие на С44, като първите подобрения трябва да станат факт още в „първите състезания”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ЦСКА се раздели с Владимир Манчев начело на дубъла

          ЦСКА обяви официално, че Владимир Манчев вече не е старши треньор на втория отбор на „червените“. С него си тръгва и помощникът му Кирил...

          ЦСКА 1948 с трети пореден домакински успех, Славия продължава кошмара си навън

          ЦСКА 1948 победи Славия с 3:1 в мач от осмия кръг на Първа лига, игран в Бистрица. Герой за „червените“ стана бразилецът Елиаш Франко,...

          Стартира основната фаза на Шампионската лига с шест мача във вторник

          Зрелище е гарантирано още в първия ден от груповата фаза на Шампионската лига, където програмата включва три големи дербита: Атлетик Билбао – Арсенал, Реал...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions