Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Нелоялни практики на БТК и М-тел пресякоха магистратите

          Поредните нелоялни практики на мобилните оператори бяха забранени от Върховния административен съд. Магистратите потвърдиха решения на Комисията за защита на потребителите. Непълна информация за характеристиките на мобилен телефон с повишена издръжливост и скрита такса даже при избор на по-скъп тарифен план са някои от хитростите, които прилагат мобилните оператори спрямо потребителите.

          - Реклама -

          Проверка на КЗП е установила, че БТК ЕАД не е информирала при продажбата на водо- и удароустойчив апарат какви са точните му характеристики – че остава невредим при потапяне на до метър дълбочина за максимум половин час и че може да издържи падане от 1,20 м. От комисията посочват, че спестената информация създава предпоставки за отказване на рекламации при проблем, предаде бТВ. 

          Друга нелоялна практика е установена в „Мобилтел” ЕАД. Операторът не е съобщавал предварително на клиентите си, че даже при преминаване на тарифен план с по-висока или равна месечна абонаментна такса дължат по 19,90 лева. За тази сума се споменава само на сайта на компанията.

          Поредните нелоялни практики на мобилните оператори бяха забранени от Върховния административен съд. Магистратите потвърдиха решения на Комисията за защита на потребителите. Непълна информация за характеристиките на мобилен телефон с повишена издръжливост и скрита такса даже при избор на по-скъп тарифен план са някои от хитростите, които прилагат мобилните оператори спрямо потребителите.

          - Реклама -

          Проверка на КЗП е установила, че БТК ЕАД не е информирала при продажбата на водо- и удароустойчив апарат какви са точните му характеристики – че остава невредим при потапяне на до метър дълбочина за максимум половин час и че може да издържи падане от 1,20 м. От комисията посочват, че спестената информация създава предпоставки за отказване на рекламации при проблем, предаде бТВ. 

          Друга нелоялна практика е установена в „Мобилтел” ЕАД. Операторът не е съобщавал предварително на клиентите си, че даже при преминаване на тарифен план с по-висока или равна месечна абонаментна такса дължат по 19,90 лева. За тази сума се споменава само на сайта на компанията.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пожар над Илинденци – огънят се разраства, търсят се доброволци

          Голям пожар избухна тази вечер над село Илинденци, община Струмяни. Огънят е пламнал около 21:00 ч. в местността Кавака, където са се запалили сухи...

          Черният леопард е забелязан до шуменския квартал „Мътница“

          Черният леопард е бил забелязан до шуменския квартал "Мътница". Минути след 17 часа днес Цветанка Милкова, главен специалист на квартала, е предприела уведомяване на...

          Водач на автомобил се опита да прегази служител на „Гранична полиция“, заловен след гонка

          Водач на автомобил се е опитал да прегази гранични полицаи по време на операция за задържането му край Драгоман. Инцидентът е станал след като...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions