Search Suggestions
      четвъртък, 17.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Алкохолният лидер ,,VP Brands International“ увеличи лозовите си насаждения

          Изпълнителният директор на компанията Иван Папазов подчерта, че сделката е поредна стъпка в стратегията за устойчиво развитие на компанията и благодари на екипа си

          VP Brands International, лидер в производството на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година, обявявайки същевременно значителна инвестиция в нови 1000 декара лозови масиви край Хисаря. Иван Папазов, главен изпълнителен директор на компанията, подчерта стратегическото значение на тази инвестиция:

          - Реклама -

          „Това е поредната стъпка в дългосрочната ни стратегия за устойчиво развитие и гарантиране на най-високо качество на нашите продукти. Инвестициите в лозя, модерна техника и най-вече в служителите ще продължат да бъдат ключова част от стратегическото развитие на компанията.“


          Въпреки предизвикателните климатични условия тази година, VP Brands International очаква да произведе качествена продукция. Папазов отбеляза, че добивите са по-ниски, а гроздето е по-дребно, но с добро качество. Компанията разчита на опита на своите агрономи и прилаганите агротехнически мероприятия, за да поддържа високото качество на своите продукти.

          Иван Папазов изпълнителен директор на VP Brands International вдясно и кметът на Съединение Георги Руменов


          Ключово предимство за VP Brands International е географската диверсификация на техните лозови масиви, които общо надхвърлят 20 000 декара. Това осигурява на компанията гъвкавост при справяне с неблагоприятни климатични условия в отделни региони.


          За да компенсират по-малкото количество грозде и високата му захарност, технолозите на VP Brands ще адаптират производствените процеси. Очаква се гроздоберът да продължи до октомври, като производствените бази ще работят на пълен капацитет.


          VP Brands International е известна с производството на популярни марки като ракия „Пещерска“, мастика и мента „Пещера“, водка FLIRT и уиски Black Ram. Тази нова инвестиция затвърждава позицията на компанията като водещ играч в алкохолната индустрия на България и демонстрира ангажимента ѝ към дългосрочно устойчиво развитие.

          VP Brands International, лидер в производството на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година, обявявайки същевременно значителна инвестиция в нови 1000 декара лозови масиви край Хисаря. Иван Папазов, главен изпълнителен директор на компанията, подчерта стратегическото значение на тази инвестиция:

          - Реклама -

          „Това е поредната стъпка в дългосрочната ни стратегия за устойчиво развитие и гарантиране на най-високо качество на нашите продукти. Инвестициите в лозя, модерна техника и най-вече в служителите ще продължат да бъдат ключова част от стратегическото развитие на компанията.“


          Въпреки предизвикателните климатични условия тази година, VP Brands International очаква да произведе качествена продукция. Папазов отбеляза, че добивите са по-ниски, а гроздето е по-дребно, но с добро качество. Компанията разчита на опита на своите агрономи и прилаганите агротехнически мероприятия, за да поддържа високото качество на своите продукти.

          Иван Папазов изпълнителен директор на VP Brands International вдясно и кметът на Съединение Георги Руменов


          Ключово предимство за VP Brands International е географската диверсификация на техните лозови масиви, които общо надхвърлят 20 000 декара. Това осигурява на компанията гъвкавост при справяне с неблагоприятни климатични условия в отделни региони.


          За да компенсират по-малкото количество грозде и високата му захарност, технолозите на VP Brands ще адаптират производствените процеси. Очаква се гроздоберът да продължи до октомври, като производствените бази ще работят на пълен капацитет.


          VP Brands International е известна с производството на популярни марки като ракия „Пещерска“, мастика и мента „Пещера“, водка FLIRT и уиски Black Ram. Тази нова инвестиция затвърждава позицията на компанията като водещ играч в алкохолната индустрия на България и демонстрира ангажимента ѝ към дългосрочно устойчиво развитие.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Парламентът не успя да приеме всички промени в Закона за движение по пътищата след 9-часови дебати

          След близо девет часа дебати и гласувания, Народното събрание не успя да приеме всички планирани промени в Закона за движение по пътищата, заради липса...

          Проф. Николай Витанов: Ще плащаме за възстановяване на Украйна, без да знаем какво изобщо ще остане от нея

          В предаването „Контра“ проф. Николай Витанов предупреди, че България ще бъде сред основните платци за следвоенното възстановяване на Украйна, въпреки че реалната ситуация там...

          Движение „23 септември“: Еврозоната е „грабежът на XXI век“ и заплаха за суверенитета на България

          В предаването „Контра“, представители на лявото патриотично движение „23 септември“ – Димитър Панайотов и Александър Николов – изложиха позицията си срещу влизането на България...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions