Великденското примирие, обявено от Москва, но което не доведе до прекратяване на военните действия, „беше маркетингова операция, операция за съблазняване“, целяща да „попречи на президента Тръмп да стане нетърпелив“, заяви френският външен министър, цитиран от АФП.
- Реклама -
„Великденското примирие, което той (руския президент Владимир Путин) постанови малко неочаквано, беше маркетингова операция, операция за съблазняване, целяща да попречи на президента Тръмп да стане нетърпелив и раздразнителен“, след като последният заплаши да се оттегли от преговорите за прекратяване на огъня при липса на напредък до момента, каза Жан-Ноел Баро.
Великденското примирие, обявено от Москва, но което не доведе до прекратяване на военните действия, „беше маркетингова операция, операция за съблазняване“, целяща да „попречи на президента Тръмп да стане нетърпелив“, заяви френският външен министър, цитиран от АФП.
- Реклама -
„Великденското примирие, което той (руския президент Владимир Путин) постанови малко неочаквано, беше маркетингова операция, операция за съблазняване, целяща да попречи на президента Тръмп да стане нетърпелив и раздразнителен“, след като последният заплаши да се оттегли от преговорите за прекратяване на огъня при липса на напредък до момента, каза Жан-Ноел Баро.