Тежка статистика: Трима загинали и 24 ранени при катастрофи за едно денонощие
През изминалото денонощие на територията на страната са регистрирани 20 тежки пътнотранспортни произшествия, съобщават от МВР. При тях са загинали трима души, а 24 са пострадали.
В столицата са отчетени 19 леки и две тежки катастрофи, при които са ранени двама души.
От началото на месец август животът си по пътищата на България са загубили 29 души, а други 585 са били ранени.
От началото на годината трагичната статистика сочи 266 загинали и 5306 пострадали при пътнотранспортни инциденти.
Тежка статистика: Трима загинали и 24 ранени при катастрофи за едно денонощие
През изминалото денонощие на територията на страната са регистрирани 20 тежки пътнотранспортни произшествия, съобщават от МВР. При тях са загинали трима души, а 24 са пострадали.
Гръцката прокуратура повдигна обвинения срещу българския водач на товарен автомобил за убийство по непредпазливост, причиняване на тежка телесна повреда по непредпазливост и опасно управление...
Днес в Плевен представители на партия „Възраждане“ се събраха да обсъдят водната криза в областта. На срещата присъстваха:
Костадин Костадинов – председател на „Възраждане“
Ивелин Първанов...
Съвместната работа на доктори от няколко болници спасиха живота на 9-годишно момиче.
8 КОМЕНТАРА
Пътищата на тази територия наречена България преобладаващо с едно платно за движение с по една лента във всяка посока. Това предполага рискови изпреварвания и навлизане в насрещното платно за движение при евентуална повреда на автомобила.
За състоянието на пътната настилка, регулите, банкетите и канавките където ги има няма какво да се каже освен, че са трагедия и то в много действия.
Всичко това и безучастието на КАТ и т.н ДАИ в превенцията и подпомагане на водачите на МПС води до цитираните по горе трагични резултати.
Колкото и по строги наказания,и за авто школите пак ще има много здравословно наранени и убити .(Циврите пак ще големи за период от следващите години).
Всяка една държава трябва да накарат всички автомобилни компании да си размърдат яко мозъците и да направят нови технологии ,като тестове за алкохол и видео разпознаване на собственика преди да запали двигателя на новите високо технологични почти да не могат убият човек и сериозно да пострада тялото на човека ,нови технологии като нови пяни ,които да препускат кислород и да изпълва купето на колата (пръсква до 10 сек) или хората да бъдат във пашкул.или както при изтребилите ,седалки да ги катапултира при сериозно смачкване на купето,и да ги накарат със нови закони до 15-20 срок г. Да сменят колите си всички стари,като старите автомобили да преспадне цената и да ги използват за материали за новите. Няма друг начин. Но понеже нашата човешка раса не действа и ме иска точно това да направи,до 15-20 г. във световен мащаб пак ще има огромна статистика. Само за това мислите и най вече действате ,всички други приказки са меко казано глупави .Вие си правете изводи до какво ниво на интелект и действия е новото на 90% ,10 процента е за именно е за тези хора които ще работят здраво във автомобилните компании.
Липсата на ясна вертикална и хоризонтална маркировка, дупките, кривините, пукнатините, неспазването на правилата за движение водят до тази черна статистика. Усилията обаче са концентрирани върху средна скорост и наказателни акции.
Докато медиите не говорите з а скапания асфалт пътища от варовик и корупция, ще умират хора, утре може да е вашето дете! Защо пазите мафията което изнесе асфалта в чувал и при един дъжд да умират хора заради тях
Пътищата на тази територия наречена България преобладаващо с едно платно за движение с по една лента във всяка посока. Това предполага рискови изпреварвания и навлизане в насрещното платно за движение при евентуална повреда на автомобила.
За състоянието на пътната настилка, регулите, банкетите и канавките където ги има няма какво да се каже освен, че са трагедия и то в много действия.
Всичко това и безучастието на КАТ и т.н ДАИ в превенцията и подпомагане на водачите на МПС води до цитираните по горе трагични резултати.
Колкото и по строги наказания,и за авто школите пак ще има много здравословно наранени и убити .(Циврите пак ще големи за период от следващите години).
Всяка една държава трябва да накарат всички автомобилни компании да си размърдат яко мозъците и да направят нови технологии ,като тестове за алкохол и видео разпознаване на собственика преди да запали двигателя на новите високо технологични почти да не могат убият човек и сериозно да пострада тялото на човека ,нови технологии като нови пяни ,които да препускат кислород и да изпълва купето на колата (пръсква до 10 сек) или хората да бъдат във пашкул.или както при изтребилите ,седалки да ги катапултира при сериозно смачкване на купето,и да ги накарат със нови закони до 15-20 срок г. Да сменят колите си всички стари,като старите автомобили да преспадне цената и да ги използват за материали за новите. Няма друг начин. Но понеже нашата човешка раса не действа и ме иска точно това да направи,до 15-20 г. във световен мащаб пак ще има огромна статистика. Само за това мислите и най вече действате ,всички други приказки са меко казано глупави .Вие си правете изводи до какво ниво на интелект и действия е новото на 90% ,10 процента е за именно е за тези хора които ще работят здраво във автомобилните компании.
Камерите вършат работата ама само за глоби 😡😡😡
Липсата на ясна вертикална и хоризонтална маркировка, дупките, кривините, пукнатините, неспазването на правилата за движение водят до тази черна статистика. Усилията обаче са концентрирани върху средна скорост и наказателни акции.
На нас война не ни трябва, ние успешно и сами се избиваме по пътищата
Промените в закона, вършат чудесна работа.
Докато медиите не говорите з а скапания асфалт пътища от варовик и корупция, ще умират хора, утре може да е вашето дете! Защо пазите мафията което изнесе асфалта в чувал и при един дъжд да умират хора заради тях
Независима България не ПЪТИЩАТА СА ВИНОВНИ ….А ГЛАВИТЕ СА ИМ ПРАЗНИ ! КОЙ САКВО ТЪРСИ ГО НАМИРА …