Search Suggestions
      събота, 02.08.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЧЕЗ намали срока за плащане на сметките за ток двойно

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          „Възраждане“ започва национални протести за сваляне на правителството

          Партия "Възраждане" започва национални протести за сваляне на правителството, обяви лидерът ѝ Костадин Костадинов, предава БНР. По думите му те започват на 13 септември и...

          Потопената църква отново оживява: Митрополит Киприан ще отслужи литургия за седма поредна година

          На 3 август (неделя) в 9:00 часа, за седма поредна година, Негово Високопреосвещенство Старозагорският митрополит Киприан ще отслужи Божествена св. Литургия в Потопената църква...

          Трагедия в Гърция: Българче загина, след като вълните го отнесоха с надуваем дюшек

          Трагичен инцидент с българско дете се разигра на егейското крайбрежие на Северна Гърция - 12-годишно момиче от България изгуби живота си в морето край...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions