Search Suggestions
      събота, 03.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЧЕЗ намали срока за плащане на сметките за ток двойно

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Дончев: Ще опитаме да убедим ЕК, че България не е готова за либерализация на тока

          В преговорите с ЕК вярвам, че ще ги убедим, че България не е готова за либерализацията на тока за битовите потребители. Това каза пред...

          След убийството на Маги: Полицията в Хасково с нов шеф

          Началникът на Районното управление в Хасково Мирослав Христов ще е новият директор на Областна дирекция на МВР в града, съобщи NOVA. Христов ще смени на...

          Медицинският хеликоптер транспортира мъж от Бургас до София

          Медицинският хеликоптер е осъществил незабавно транспортиране на мъж от Бургас с мозъчна аневризма за извършване на спешно хирургично лечение в София. Той е бил приет...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions