„Към днешна дата не съм доволен от това, което извършва концесионерът. Хората и обществото очакват бързи и навременни промени. Тези бързи промени, видими, които трябва да касаят обслужването на пътниците, не ги наблюдавам.“ Това заяви пред БНР служебният министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Георги Тодоров за концесията на Летище София.
- Реклама -
Нарочна проверка на Летище София е показала, че „нищо не се е променило към днешна дата“, допълни Тодоров.
„Няма трафик, обслужването на пътниците се извършва бавно, не виждам промени в търговските площи, нито в удобствата за пътниците, които изчакват съответния полет, хигиената не е на достатъчно високо ниво – санитарните помещения просто не искам да ги коментирам.“
Министър Тодоров припомни, че скоро ще изтекат първите 100 дни от ефективната дата на концесията и съобщи, че „санкции ще има такива, каквито са предвидени по концесионния договор“.
Относно държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по случая с морската естакада на Шабла Тодоров поясни, че „в доклада на Агенция „Държавна финансова инспекция“ се констатират данни, че вероятно се касае за индикатори за измама“.
„Към днешна дата не съм доволен от това, което извършва концесионерът. Хората и обществото очакват бързи и навременни промени. Тези бързи промени, видими, които трябва да касаят обслужването на пътниците, не ги наблюдавам.“ Това заяви пред БНР служебният министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията Георги Тодоров за концесията на Летище София.
- Реклама -
Нарочна проверка на Летище София е показала, че „нищо не се е променило към днешна дата“, допълни Тодоров.
„Няма трафик, обслужването на пътниците се извършва бавно, не виждам промени в търговските площи, нито в удобствата за пътниците, които изчакват съответния полет, хигиената не е на достатъчно високо ниво – санитарните помещения просто не искам да ги коментирам.“
Министър Тодоров припомни, че скоро ще изтекат първите 100 дни от ефективната дата на концесията и съобщи, че „санкции ще има такива, каквито са предвидени по концесионния договор“.
Относно държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по случая с морската естакада на Шабла Тодоров поясни, че „в доклада на Агенция „Държавна финансова инспекция“ се констатират данни, че вероятно се касае за индикатори за измама“.