От Националната компания „Железопътна инфраструктура“ обясниха, че закъснението се дължи на прекъсване на контактната мрежа заради паднало дърво.
„Пътуването започна съвсем нормално – по разписание в 22:55 ч. Аз пътувах за Русе, трябваше да направя връзка в село Тулово, която така и не се осъществи. В 00:50 ч. влакът спря на гара "Стряма", спирането не беше планирано. Кондукторът във влака ни обясни, че е скъсана контактна мрежа“, разказа Юлзари пред bTV.
На място влакът остава повече от 5 часа.
Парното е спряно.
На пътниците е предложено да влязат в чакалнята на гарата, която е била топла.
По думите на мъжа служителите на БДЖ са съдействали на пътниците и са давали информация, доколкото са имали такава.
Успях да остана 2 часа във влака, но напуснах, защото беше много студено и не можеше да се издържа, казва Кристиян Юлзари.
Той каза още, че на пътниците е предоставено вода и храна на гарите Карлово и Сливен, но част от храната – кроасани, е била с изтекъл срок на годност.
Автобусен превоз не е бил предложен, защото гара "Стряма" е в „нищото“.
Разчитали са нов локомотив да изтегли композицията.
Пътувам с този влак често, не се беше случвало такова закъснение и се надявам повече да не се случва, каза в заключение мъжът.