Свлачище от 3000 куб. м скали предизвика затваряне на пътя Кричим – Девин снощи. Скалните маси спряха движението между двамата града, като засипаха 30 м от пътната настилка. Няма данни за пострадали хора и затрупани автомобили. Инцидентът е станал късно снощи, но свлачищата все още продължават. На място са пристигнали кметът на Кричим Атанас Калчев и началникът на Областно пътно управление-Пловдив Петър Попов.
Свлачището затрудни придвижването по шосето и предизвика опашка отТИР-ове. Работници от ВЕЦ-овете в близост бяха принудени да се катерят пеш по опасните скали, за да стигнат до работното си място тази сутрин. Теренът остава затворен за пешеходци, леки и тежкотоварни коли, поради неотминалата опасност. По тази причина разчистването на пътя все още не е приключило. Кметът на Кричим – Атанас Калчев заяви, че скалите ще бъдат премествани внимателно, но не в р. Въча, тъй като това е важно корито, използвано за изпускане на язовири.
Най-опасните свлачища за страната са именно в участъци и райони на Родопите, тъй като пътната настилка е тясна, а скалите – тежки и нестабилни.
1000 ТОНА СКАЛИ ЗАТВОРИХА ПЪТЯ КРИЧИМ – ДЕВИН
Свлачище от 3000 куб. м скали предизвика затваряне на пътя Кричим – Девин снощи. Скалните маси спряха движението между двамата града, като засипаха 30 м от пътната настилка. Няма данни за пострадали хора и затрупани автомобили. Инцидентът е станал късно снощи, но свлачищата все още продължават. На място са пристигнали кметът на Кричим Атанас Калчев и началникът на Областно пътно управление-Пловдив Петър Попов.
Свлачището затрудни придвижването по шосето и предизвика опашка отТИР-ове. Работници от ВЕЦ-овете в близост бяха принудени да се катерят пеш по опасните скали, за да стигнат до работното си място тази сутрин. Теренът остава затворен за пешеходци, леки и тежкотоварни коли, поради неотминалата опасност. По тази причина разчистването на пътя все още не е приключило. Кметът на Кричим – Атанас Калчев заяви, че скалите ще бъдат премествани внимателно, но не в р. Въча, тъй като това е важно корито, използвано за изпускане на язовири.
Най-опасните свлачища за страната са именно в участъци и райони на Родопите, тъй като пътната настилка е тясна, а скалите – тежки и нестабилни.