Search Suggestions
      понеделник, 30.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          А1 регистрира ново силно тримесечие и ръст при всички основни показатели

          А1 България регистрира силно трето тримесечие на 2019 година и продължава позитивната тенденция за ръст във всички основни бизнес показатели от края на 2016 година. Приходите от мобилни и фиксирани услуги се увеличават с 11,5% до 98,8 млн. евро спрямо същия период за 2018 г., а общите приходи нарастват с 11,8% и достигат 122 млн. евро. Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) възлиза на 49,8 млн. евро, регистрирайки ръст от 13,6% на годишна база.

          - Реклама -
          • Общите приходи достигат 122 млн. евро с ръст от 11,8%, като приходите от услуги се увеличават с 11,5% до 98,8 млн. евро

          • EBITDA нараства с 13,6% до 49,8 млн. евро

          • Средният приход от абонат (ARPU) и средният приход от фиксирана линия (ARPL) растат съответно с 12,5% до 5,9 евро и с 6,9% до 13,4 евро

          Повишението на приходите от услуги се дължи на ръст на фиксирания и мобилния сегмент, както и на увеличение на приходите от продажба на устройства.

          Фиксираните услуги продължават да растат и през това тримесечие, като регистрират увеличение от 17,1% до 30,2 млн. евро. Основните фактори за добрите резултати са дигиталните бизнес услуги на компанията, ексклузивното спортно съдържание на каналите MAX Sport и предлагането на повече услуги на съществуващите абонати. ICT бизнес направлението на А1 става все по-значим фактор за позитивните резултати на компанията, която постоянно разширява своето портфолио от дигитални решения и достига дo все повече клиенти. През последните три месеца телекомът е интегрирал успешно 950ICT проекта за корпоративни и институционални клиенти. През същия период А1 стартира и мащабна комуникационна кампания, насочена към промотирането на своите дигитални услуги за бизнеса.

          Всичко това води до увеличение на годишна база на средния приход от фиксирана линия (ARPL)от 6,9% до 13,4 евро, а броят на фиксирани услуги се увеличава с 2,6% до над 1 043 500.

          През третото тримесечие А1 България продължава своето стабилно представяне в мобилния сегмент чрез успешна продажба на нови услуги на съществуващите клиенти. Като резултат приходите от мобилни услуги нарастват с 9,2% до 68,6 млн. евро, а средният приход от абонат (ARPU) с 12,5% до 5,9 евро.

          Добрите резултати на компанията през третото тримесечие на годината се дължат и на по-високите приходи от продажбата на устройства. През третата четвърт на 2019-а спрямо същия период на миналата година, А1 регистрира 16,2% ръст на приходите или 22,1 млн. евро от търговията с устройства.

          (в млн. ЕВРО)

          Q3 2019

          Q3 2018

          Q3+/- %

          1-9 мес. 2019

          1-9 мес. 2018

          1-9 мес.+/- %

          Приходи

          122

          109,2

          11,8%

          348,5

          327,1

          6,5%

          Приходи от услуги

          98,8

          88,6

          11,5%

          281,7

          259,5

          8,5%

          Приходи от мобилни услуги

          68,6

          62,8

          9,2%

          194,8

          184

          5,9%

          Приходи от фиксирани услуги

          30,2

          25,8

          17,1%

          86,9

          75,5

          15%

          Приходи от оборудване

          22,1

          19

          16,2%

          62,8

          62

          1,3%

          Други приходи

          1,1

          1,6

          -28,4%

          4

          5,7

          -28,5%

          Печалба (EBITDA)

          49,8

          43,8

          13,6%

          137,6

          121,4

          13,4%

          Среден приход от абонат (ARPU)

          5,9

          5,2

          12,5%

          5,6

          5,1

          9,3%

          Среден приход от фиксирана линия (ARPL)

          13,4

          12,6

          6,9%

          13,2

          12,4

          6,3%

          Клиенти на мобилни услуги (в хиляди)

          3 922,8

          4 024,1

          -2,5%

          3 922,8

          4 024,1

          -2,5%

          Брой на фиксирани услуги (в хиляди)

          1 043,5

          1 017,6

          2,6%

          1 043,5

          1 017,6

          2,6%

           

          Резултати за първите девет месеца на 2019 г.

          • През първите девет месеца на 2019 г. общите приходи нарастват с 6,5% до 348,5 млн. евро спрямо същия период на 2018 г. Приходите от услуги нарастват с 8,5% до 281,7 млн. евро, като това се дължи на ръста на фиксираните (15%) и мобилните услуги (5,9%).

          • Увеличението на средния приход от фиксирана линия (ARPL)е 5,8% до 13,2 евро, а броят на фиксирани услуги се увеличава с 2,6% до над 1 043 500.

          • За същия период мобилните услуги на компанията отчитат добри резултати и в двата сегмента – корпоративни и частни клиенти – следвайки положителна тенденция на ръст при средния приход от абонат (ARPU) от 9,3%.

          • А1 България отбелязва солиден ръст на печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация EBITDA от 13,4% до 137,6 млн. евро за първите девет месеца на годината спрямо същия период на миналата година.

           

          А1 България регистрира силно трето тримесечие на 2019 година и продължава позитивната тенденция за ръст във всички основни бизнес показатели от края на 2016 година. Приходите от мобилни и фиксирани услуги се увеличават с 11,5% до 98,8 млн. евро спрямо същия период за 2018 г., а общите приходи нарастват с 11,8% и достигат 122 млн. евро. Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) възлиза на 49,8 млн. евро, регистрирайки ръст от 13,6% на годишна база.

          - Реклама -
          • Общите приходи достигат 122 млн. евро с ръст от 11,8%, като приходите от услуги се увеличават с 11,5% до 98,8 млн. евро

          • EBITDA нараства с 13,6% до 49,8 млн. евро

          • Средният приход от абонат (ARPU) и средният приход от фиксирана линия (ARPL) растат съответно с 12,5% до 5,9 евро и с 6,9% до 13,4 евро

          Повишението на приходите от услуги се дължи на ръст на фиксирания и мобилния сегмент, както и на увеличение на приходите от продажба на устройства.

          Фиксираните услуги продължават да растат и през това тримесечие, като регистрират увеличение от 17,1% до 30,2 млн. евро. Основните фактори за добрите резултати са дигиталните бизнес услуги на компанията, ексклузивното спортно съдържание на каналите MAX Sport и предлагането на повече услуги на съществуващите абонати. ICT бизнес направлението на А1 става все по-значим фактор за позитивните резултати на компанията, която постоянно разширява своето портфолио от дигитални решения и достига дo все повече клиенти. През последните три месеца телекомът е интегрирал успешно 950ICT проекта за корпоративни и институционални клиенти. През същия период А1 стартира и мащабна комуникационна кампания, насочена към промотирането на своите дигитални услуги за бизнеса.

          Всичко това води до увеличение на годишна база на средния приход от фиксирана линия (ARPL)от 6,9% до 13,4 евро, а броят на фиксирани услуги се увеличава с 2,6% до над 1 043 500.

          През третото тримесечие А1 България продължава своето стабилно представяне в мобилния сегмент чрез успешна продажба на нови услуги на съществуващите клиенти. Като резултат приходите от мобилни услуги нарастват с 9,2% до 68,6 млн. евро, а средният приход от абонат (ARPU) с 12,5% до 5,9 евро.

          Добрите резултати на компанията през третото тримесечие на годината се дължат и на по-високите приходи от продажбата на устройства. През третата четвърт на 2019-а спрямо същия период на миналата година, А1 регистрира 16,2% ръст на приходите или 22,1 млн. евро от търговията с устройства.

          (в млн. ЕВРО)

          Q3 2019

          Q3 2018

          Q3+/- %

          1-9 мес. 2019

          1-9 мес. 2018

          1-9 мес.+/- %

          Приходи

          122

          109,2

          11,8%

          348,5

          327,1

          6,5%

          Приходи от услуги

          98,8

          88,6

          11,5%

          281,7

          259,5

          8,5%

          Приходи от мобилни услуги

          68,6

          62,8

          9,2%

          194,8

          184

          5,9%

          Приходи от фиксирани услуги

          30,2

          25,8

          17,1%

          86,9

          75,5

          15%

          Приходи от оборудване

          22,1

          19

          16,2%

          62,8

          62

          1,3%

          Други приходи

          1,1

          1,6

          -28,4%

          4

          5,7

          -28,5%

          Печалба (EBITDA)

          49,8

          43,8

          13,6%

          137,6

          121,4

          13,4%

          Среден приход от абонат (ARPU)

          5,9

          5,2

          12,5%

          5,6

          5,1

          9,3%

          Среден приход от фиксирана линия (ARPL)

          13,4

          12,6

          6,9%

          13,2

          12,4

          6,3%

          Клиенти на мобилни услуги (в хиляди)

          3 922,8

          4 024,1

          -2,5%

          3 922,8

          4 024,1

          -2,5%

          Брой на фиксирани услуги (в хиляди)

          1 043,5

          1 017,6

          2,6%

          1 043,5

          1 017,6

          2,6%

           

          Резултати за първите девет месеца на 2019 г.

          • През първите девет месеца на 2019 г. общите приходи нарастват с 6,5% до 348,5 млн. евро спрямо същия период на 2018 г. Приходите от услуги нарастват с 8,5% до 281,7 млн. евро, като това се дължи на ръста на фиксираните (15%) и мобилните услуги (5,9%).

          • Увеличението на средния приход от фиксирана линия (ARPL)е 5,8% до 13,2 евро, а броят на фиксирани услуги се увеличава с 2,6% до над 1 043 500.

          • За същия период мобилните услуги на компанията отчитат добри резултати и в двата сегмента – корпоративни и частни клиенти – следвайки положителна тенденция на ръст при средния приход от абонат (ARPU) от 9,3%.

          • А1 България отбелязва солиден ръст на печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация EBITDA от 13,4% до 137,6 млн. евро за първите девет месеца на годината спрямо същия период на миналата година.

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          10-годишно дете загина при пътен инцидент в община Генерал Тошево

          Десетгодишно дете велосипедист е загинало днес при катастрофа в село Сърнино, община Генерал Тошево, предаде БНР. Лек автомобил блъска внезапно изскочилото на пътя дете. Шофьорът сам...

          Константин Бачийски: Общият ни проект с Христанов ще обедини формации и хора, борещи се с корупцията

          "Константин Бачийски: Общият ни проект с Иван Христанов ще се позиционира в политическия център. За нас понятия като "ляво" и "дясно" са остарели. Ние...

          Константин Бачийски: Възможно е случващото се с ПП да е добре организиран сценарий на фотостудиото на Пеевски (ВИДЕО)

          "Възможно е случващото се с ПП да е добре организиран сценарий на фотостудиото на Пеевски. Това е въпрос, на който трябва да си отговорим....

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions