След изборите на 11 юли резултатът ще е приблизително същият, какъвто беше на 4 април. Това сочат данните на изследване Центъра за анализи и маркетинг, според което в Народното събрание ще влязат същите 6 партии.
- Реклама -
Съответно, ГЕРБ запазват лидерската позиция с 23.8%, ИТН биха получили 20.9%, БСП – 18%, Демократична България с 11.4, ДПС с 10.5 и „Изправи се! Мутри вън!“ с 4.4. Патриотичните организации са тествани поотделно и затова коалиция между ВМРО и НФСБ би събрала 3.2%, а Воля – 0.5. Според социолога Петър Живков от Центъра за анализи и маркетинг дори и обединени, както ще се явят на изборите трите организации под името „Българските патриоти“, пак няма да прескочат 4-процентната бариера:
„Развръзката на изборите тепърва предстои и резултатът на изборите зависи от това какво тепърва ще се случи в оставащия период до изборите, като тук се има предвид както поведението на политическите партии, така също и действията на служебното правителство“.
Изследването е проведено в периода 14-21 май и е реализирано със собствени средства на Центъра за анализи и маркетинг.
След изборите на 11 юли резултатът ще е приблизително същият, какъвто беше на 4 април. Това сочат данните на изследване Центъра за анализи и маркетинг, според което в Народното събрание ще влязат същите 6 партии.
- Реклама -
Съответно, ГЕРБ запазват лидерската позиция с 23.8%, ИТН биха получили 20.9%, БСП – 18%, Демократична България с 11.4, ДПС с 10.5 и „Изправи се! Мутри вън!“ с 4.4. Патриотичните организации са тествани поотделно и затова коалиция между ВМРО и НФСБ би събрала 3.2%, а Воля – 0.5. Според социолога Петър Живков от Центъра за анализи и маркетинг дори и обединени, както ще се явят на изборите трите организации под името „Българските патриоти“, пак няма да прескочат 4-процентната бариера:
„Развръзката на изборите тепърва предстои и резултатът на изборите зависи от това какво тепърва ще се случи в оставащия период до изборите, като тук се има предвид както поведението на политическите партии, така също и действията на служебното правителство“.
Изследването е проведено в периода 14-21 май и е реализирано със собствени средства на Центъра за анализи и маркетинг.