Гледай
на живо

A1 с две отличия от престижните Employer Branding Awards 2019

През 2018 г. телекомът смени досегашния си бранд и стана А1

А1 получи две отличия от престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната. Компанията беше наградена с първо място в категория „HR стратегия на годината” за всички инициативи с и за служителите в процеса на своето ребрандиране. В категория „HR технология на годината” А1 получи второ място за множеството дигиталните форми за обучение, въведени от компанията през последната година.

През 2018 г. телекомът смени досегашния си бранд и стана А1. Освен смяна на логото и името, ребрандирането включваше и много промени и подобрения, касаещи услугите към клиентите и тяхното преживяване. Основна роля в успеха на ребрандирането имаха служителите, които свършиха изключителна работа в много кратки срокове и постигнаха забележителни резултати. Сред причините за тяхната ангажираност е цялостният проект за подобряването условията на работа на служителите, повишаване тяхната удовлетвореност от компанията като работодател и ангажирането им в процеса по трансформация. В резултат на това, А1 вече е сред най-разпознаваемите брандове в България, а клиентите могат да се възползват от много нови услуги и възможности, които да правят живота им в дигиталната ера по-приятен и лесен.

Непрекъснатото учене и развитие на служителите са сред водещите принципи на А1. Следвайки стратегия за осигуряване на повече възможности чрез нови технологии, А1 въведе нова дигитална програма за обучения, която да подпомогне служителите в развитието и повишаването на квалификацията им, като насърчи ученето и го направи достъпно по всяко време и от всяко устройство. Проектът е насочен към всички близо 4 000 служители на А1, като всички те имат достъп до онлайн обучителната платформа и курсовете в нея, което пести време и ресурси за А1 и служителите.

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на бранда, за който работят. Основен фокус на конкурса са иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR.

На снимката: Биляна Дражева, мениджър „Вътрешни комуникации” и Петър Иванов, мениджър екип „Човешки ресурси”, с наградите, които А1 получи по време на конкурса Employer Branding Awards 2019.