Гледай
на живо

Френска модна марка избра бездомен мъж за рекламната си кампания

Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж

Френска модна марка избра бездомен мъж за рекламната си кампания Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, с... thumbnail text

Избранникът на модната марка AIM Experience, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица "Сен Пер", където живеел и Марко.

За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.