Последния петък от Ноември е денят на разпродажбите и големите намаления. Идеята идва от Съединените щати, но в последните години набира популярност и у нас.
Сблъсъци пред столичните магазини няма. Повече от посетителите не знаеха, какво е „черен петък“. Търсенето не е по-голямо от останалите дни в годината, но все пак посетителите на магазините се възползваха от намаленията. Наша проверка, не намери опашки и размирици по родните магазини, но денят все още не е свършил. Попитахме потребителите, какво е различното в днешния ден, и усеща ли бюджета им намаленията които стигат до 70%.
Посетителите може да намерят между 20 и 60% по-ниски цени в някои от магазините.
Търговците очакват най-активните клиенти след края на работния ден, но все пак „Черния петък” у нас не е като по филмите. Освен ентусиазъм от Комисията за защита на потребителите препоръчват да сме предпазливи – да гледаме дали на етикетите е написана освен новата, така и старата цена, и дали търговците ще удържат на думата си да задържат намаленията до края на деня.
„ЧЕРЕН ПЕТЪК“ В БЪЛГАРИЯ
Сайтът е защитен от reCAPTCHA и Политиката за Поверителност и Общи Условия на Google са приложени.