Search Suggestions
      сряда, 16.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          18 МИЛИОНА ДОЛАРА ЗА ЕДИН УИКЕНД

          Скандалният филм „Убийствено интервю“ счупи рекордите с дебюта си. Само за един уикенд лентата успя да събере близо 18 милиона долара. Най-вероятно това се дължи на скандала, който избухна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу „Сони пикчърс“, предаде Ройтерс.
          Онлайн продажбата възлиза на над 15 млн долара, а продажбата на билети в ограничен брой киносалони възлиза на 2.8 млн долара. Според боксофис анализаторът Джеф Бок сумата е впечатляваща.
          Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото ѝ разпространение, което „Сони пикчърс“ отмени заради отправените от хакерите заплахи.
          По данни на „Сони пикчърс“ лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три  дни от дългия празничен уикенд.
          От филмовото студио оповестиха, че сатирата „Интервюто“ е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на „Сони пикчърс“.

          Скандалният филм „Убийствено интервю“ счупи рекордите с дебюта си. Само за един уикенд лентата успя да събере близо 18 милиона долара. Най-вероятно това се дължи на скандала, който избухна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу „Сони пикчърс“, предаде Ройтерс.
          Онлайн продажбата възлиза на над 15 млн долара, а продажбата на билети в ограничен брой киносалони възлиза на 2.8 млн долара. Според боксофис анализаторът Джеф Бок сумата е впечатляваща.
          Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото ѝ разпространение, което „Сони пикчърс“ отмени заради отправените от хакерите заплахи.
          По данни на „Сони пикчърс“ лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три  дни от дългия празничен уикенд.
          От филмовото студио оповестиха, че сатирата „Интервюто“ е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на „Сони пикчърс“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Делото „Епстийн“ скара Тръмп и съюзниците му

          Един от най-високопоставените републиканци в САЩ се разграничи от решението на администрацията на президента Доналд Тръмп да не публикува материалите по делото срещу покойния...

          Шпионски самолети на НАТО обграждат Русия от въздуха

          Карта на Newsweek и данни от Flightradar24 показват маршрутите на два самолета

          Историческа визита: Константинополският патриарх на посещение в САЩ през септември

          Вселенският патриарх Вартоломей планира официално посещение в САЩ през септември за серия от важни срещи в Ню Йорк и Вашингтон, съобщи електронното издание на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions