Най-популярната „дума“ на 2014 година се оказа „емоджи“. Това всъщност въобще не е дума, а е символ, който означава любов, съобщава в. „Дейли мейл“.
През последните 12 месеца, най-използвано в блоговете, социалните мрежи и в 250 000 световни медии, е било емоджи във формата на сърце. Присъствието на емоджите или емотиконите показва, че символите си проправят път в английския език чрез интернет, установиха анализатори.
Всъщност емоджите, или емотиконите, са символи, които изразят емоциите ни. В момента съществуват 722 признати символа, а през следващата година ще се появят още 250 нови.
Списъкът е съставен от компанията Global Language Monitor в Остин, щата Тексас, който анализира употребата на думи и символи в блогове, социални мрежи и 250 000 от най-популярните онлайн и печатни медии в света.
Изследователите открили, че емоджито във формата на сърце се е появявало милиарди пъти на ден в цял свят.
Други думи, които са се сдобили с популярност през 2014 г. са „селфи“ и „вейп“, като втората беше обявена за „Дума на 2014 г.“ от Оксфордския речник за 2014 г.
Search Suggestions