събота, 21.09.24
14.8 C
София
21 C
Пловдив
20.8 C
Варна
Search Suggestions

      ЗАЩО ВСИЧКИ ПОЛУДЯХА ПО „50 НЮАНСА СИВО? “

      „50 нюанса сиво“. Еротичната трилогия на британската писателка Е.Л. Джеймс безспорно се превърна в един успешен от гледна точка на рекламата проект, който от няколко години насам придоби размерите на масова истерия. На 14 февруари , Денят на влюбените, се състоя и премиерата на първата част от трилогията, като филмът се превърна в най-гледана премиера у нас на всички времена. Над 70 000 зрители са гледали филма само за три дни.

      Историята, разказваща за отношенията между младата журналистка Анастейша Стийл и 27-годишният милиардер Крисчън Грей предизвика различни мнения в обществеността. За едни, филмът и съответно книгата, са просто „добре скалъпен“ пиар продукт. Според други това е поредното клише, чийто успех ще трае не повече от три дни, а според трети книгата печели с това, че е пълна с подробно описани сексуални сцени, а формулата, че сексът продава не е нищо ново. Провокирани от масовата истерия по „50 нюанса сиво“, ние решихме да зададем един много по-важен въпрос. Какво кара „нежната половина“ от човечеството толкова много да харесва книги с подобен тип тематика и дали зад комерсиалната страна на такъв тип интерес не стой един малко по задълбочен психологически момент.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ