неделя, 22.09.24
11.2 C
София
15 C
Пловдив
17.7 C
Варна
Search Suggestions

      БИЗНЕСЪТ В БОРБА С ШПИОНИ И ХАКЕРИ

      Изглежда, никой не е застрахован от шпионаж, докато кибератаките и пробивът до чувствителна информация стават всекидневие. Как реагира бизнесът на това предизвикателство?

      Проучвания разкриват, че се наблюдава ръст от 34% в използването на криптиращи методи от компаниите с цел защита на комуникацията им, съобщава BBC. Всекидневните новини за кибератаки несъмнено доведоха до по-голямо желание за лично пространство, което притеснява хората и много от тях търсят начини за защита на данните. Големи и малки компании опитват да намерят адекватното решение на проблема, което много често се оказва програма за криптиране на имейла, на което персоналът бива обучен. Използването на собствени устройства от някои служители поставя още по-голяма удивителна пред сигурността на данните. Достъпът до работни имейли на летището или в кафене чрез безплатна wi-fi услуга може да изложи потенциално чувствителна корпоративна информация пред опасността от хакване. Тук се появяват виртуалните частни мрежи (VPN).

      Традиционно те са предпочитани от хора, които искат да скрият своя IP адрес и да запазят в тайна, какво точно търсят в интернет. VPN са много популярни сред компаниите в страни, в които има цензура, обяснява Андре Елмознино Лофър от виртуалната частна мрежа SaferVPN. Ашиш Пател, директор в Intel Security, обяснява, че днес всяко забавяне в потока на трафика при криптиране и декриптиране е пренебрежимо малко. Но стане ли въпрос за виртуалните частни мрежи, Лофър признава, че този начин неизбежно това свързване ще е по-бавно, отколкото без VPN, без значение какво казва провайдърът. Но цената е малка, когато подсигуряваш безопасността на чувствителни корпоративни данни.

      Източник: Капитал

       

       

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ