Search Suggestions
      вторник, 22.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „БДЖ – Товарни превози“ – без съкращения и без инвеститор

          „Няма интерес за закупуването на компанията „БДЖ – Товарни превози“.

          - Реклама -

          Това заяви транспортният министър след двучасови разговори за оздравяването на железницата със синдикати и ръководството на холдинга. Страните не се разбраха затова как ще бъде финансиран железопътния транспорт. Вариантът това да стане с пари от концесията на Летище София не е удовлетворителен за КНСБ.
          „КНСБ никога не е била съгласна с тази процедура за приватизация.За нас е необяснимо години наред подценяването на железопътния сектор при финансирането и държавната политика в транспорта като цяло. Тя е за сметка на фаворитизирането на например пътната инфраструктура“, заяви председателят на КНСБ.

          Ето защо синдикатите поискаха среща с трима министри – регионален, финансов и транспортен, за да бъде обяснено по какъв начин ще стане оздравяването на БДЖ.

          Според синдикатите пътят към стабилизиране на железницата не минава през съкращаване на работници. Всъщност въпросът за намаляване на персонала на „Товарни превози“ въобще не е бил разискван, защото такъв процес не се предвижда.
          „Подчертавам, че се търсят всякакви варианти такива, които да не рефлектират върху работещите“, допълни още транспортният министър.

          „В България от дълги години се поддържа целенасочен погром на БДЖ. Крайният резултат е липсата на стратегия за оздравяване на ЖП транспорта.“, заяви президентът на КТ „Подкрепа“ Димитър Манолов.

          Според ресорният министър обаче план има. Онова, което липсва е финансиране.

          „Не е справедливо данъкоплатеца да оправя дълговете на БДЖ.Ето защо излязохме със стратегията за оздравяване чрез концесията на Летище София“

          Към момента дълговете на дружеството са в размер на 95,4 млн. лв. По думи на директора на холдинга общите задължения са намаляли.
          „През годините сумата е намаляла, като към този момент е 458 млн.“, увери изпълнителният директор на холдинга.

          Така съдбата на БДЖ – Товарни превози все още остава неясна. А стратегията, включваща пари от Летище София е в ръцете на Брюксел.

          „Няма интерес за закупуването на компанията „БДЖ – Товарни превози“.

          - Реклама -

          Това заяви транспортният министър след двучасови разговори за оздравяването на железницата със синдикати и ръководството на холдинга. Страните не се разбраха затова как ще бъде финансиран железопътния транспорт. Вариантът това да стане с пари от концесията на Летище София не е удовлетворителен за КНСБ.
          „КНСБ никога не е била съгласна с тази процедура за приватизация.За нас е необяснимо години наред подценяването на железопътния сектор при финансирането и държавната политика в транспорта като цяло. Тя е за сметка на фаворитизирането на например пътната инфраструктура“, заяви председателят на КНСБ.

          Ето защо синдикатите поискаха среща с трима министри – регионален, финансов и транспортен, за да бъде обяснено по какъв начин ще стане оздравяването на БДЖ.

          Според синдикатите пътят към стабилизиране на железницата не минава през съкращаване на работници. Всъщност въпросът за намаляване на персонала на „Товарни превози“ въобще не е бил разискван, защото такъв процес не се предвижда.
          „Подчертавам, че се търсят всякакви варианти такива, които да не рефлектират върху работещите“, допълни още транспортният министър.

          „В България от дълги години се поддържа целенасочен погром на БДЖ. Крайният резултат е липсата на стратегия за оздравяване на ЖП транспорта.“, заяви президентът на КТ „Подкрепа“ Димитър Манолов.

          Според ресорният министър обаче план има. Онова, което липсва е финансиране.

          „Не е справедливо данъкоплатеца да оправя дълговете на БДЖ.Ето защо излязохме със стратегията за оздравяване чрез концесията на Летище София“

          Към момента дълговете на дружеството са в размер на 95,4 млн. лв. По думи на директора на холдинга общите задължения са намаляли.
          „През годините сумата е намаляла, като към този момент е 458 млн.“, увери изпълнителният директор на холдинга.

          Така съдбата на БДЖ – Товарни превози все още остава неясна. А стратегията, включваща пари от Летище София е в ръцете на Брюксел.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пожарът край Костинброд: Няма замърсявания на въздуха

          За момента позиционираният автомобил, който измерва качеството на въздуха в костинбродските села, не отчита замърсявания, каза за БТА областният управител на Софийска област Силвия Арнаутска...

          Масов бой в Дупница, нападнаха и полицаи

          Задържан е 30-годишен участник в сбиването

          Ясна е причината за смъртта на Тодор Славков

          Тодор Славков, син на Людмила Живкова и Иван Славков, е сложил край на живота си със законно притежаван пистолет, калибър .22LR, съобщава „24 часа“.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions