Search Suggestions
Google е предприела множество инициативи и инвестиции, за да поправи имиджа си, който според нея е накърнен от различни европейски институции. Според в. The New York Times компанията е отделила 450 млн. долара в периода 2015 – 2017 г. именно за тази цел.
Google е много активна в европейските държави с различни инициативи. Компанията спонсорира курсове за обучения и помага за различни културни проекти, свързани с дигиталната грамотност. Освен това компанията спонсорира концерти и изложби.
Всичко това е тип „меко лобиране“, което иска да промени общественото мнение спрямо Google. Заради проверките много европейци смятат, че Google е американска компания, която иска да заобикаля правилата. Според доброволния регистър на ЕС, през 2014 г. Google е похарчила 4.2 млн. долара за лобиране, което я поставя сред десетте най-големи лобисти в Европа.
Един от водещите ръководители на Google за Европа, Близкия Изток и Африка Мат Бритин коментира голямото значение на проектите и партньорите им. Една от основните задачи е именно Google да подобри отношенията с институциите, конкурентите и потребителите.
Компанията е планирала да похарчи поне 75 млн. долара до края на тази година за проект за обучение на около 2 млн. европейци на дигитални умения. По този начин компанията иска да помогне на ЕС в по-мащабната цел на Европа – изграждането на единен дигитален пазар.
- Реклама -
- Реклама -
Зареждане...
- Реклама -