Search Suggestions
      петък, 25.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Нощен транспорт в София

          Столична община ще реши дали да се въведе нощен градски транспорт. Очаква се до два месеца софийските управници да обяват линиите, по които ще се движат автобусите след 24 часа, както и цените на билетите. Последното зависи от броя на хората, които ще пътуват в тях, заяви заместник-кметът по транспорта Евгени Крусев пред вестник „Дневник“.
          През юли гражданската инициатива „Спаси София“ започна да събира подписи в подкрепа на идеята, за която работи отдавна. Досега около 26 хил. граждани са се подписали „за“ нощен транспорт. Подписката ще продължи и в първата седмица на октомври, казаха от оргнизацията.
          Предложението е нощен транспорт да се движи по 7 линии, които да осигуряват връзка от центъра на София до крайните точки на града – кварталите „Бояна“, „Гоце Делчев“, „Студентски град“, „Младост“, „Дружба“, „Враждебна“, „Орландовци“, „Надежда“, „Обеля“, „Люлин“, „Западен парк“ и „Овча купел“.

          - Реклама -

          Центърът за градска мобилност е започнал вече проучвания за възможностите за въвеждане на услугата. Целта е да се провери колко хора биха ползвали градски транспорт през нощта, колко често биха го правили и каква цена са склонни да плащат затова. Цената ще зависи от това колко хора ще се возят нощем, като колкото са по-малко, толкова ще бъде по-скъп билетът.

          Евгени Крусев казва, че едва след като общината вземе решение за въвеждане на нощен транспорт ще започнат разговори с транспортните оператори кои линии биха покрили най-много от ключовите точки в града и биха били най-удобни за гражданите.

          Наземният градски транспорт в София се обслужва от две общински и четири частни дружества, като на всяко едно от тях Столичната община плаща всяка година на база изминати километри.

          Столична община ще реши дали да се въведе нощен градски транспорт. Очаква се до два месеца софийските управници да обяват линиите, по които ще се движат автобусите след 24 часа, както и цените на билетите. Последното зависи от броя на хората, които ще пътуват в тях, заяви заместник-кметът по транспорта Евгени Крусев пред вестник „Дневник“.
          През юли гражданската инициатива „Спаси София“ започна да събира подписи в подкрепа на идеята, за която работи отдавна. Досега около 26 хил. граждани са се подписали „за“ нощен транспорт. Подписката ще продължи и в първата седмица на октомври, казаха от оргнизацията.
          Предложението е нощен транспорт да се движи по 7 линии, които да осигуряват връзка от центъра на София до крайните точки на града – кварталите „Бояна“, „Гоце Делчев“, „Студентски град“, „Младост“, „Дружба“, „Враждебна“, „Орландовци“, „Надежда“, „Обеля“, „Люлин“, „Западен парк“ и „Овча купел“.

          - Реклама -

          Центърът за градска мобилност е започнал вече проучвания за възможностите за въвеждане на услугата. Целта е да се провери колко хора биха ползвали градски транспорт през нощта, колко често биха го правили и каква цена са склонни да плащат затова. Цената ще зависи от това колко хора ще се возят нощем, като колкото са по-малко, толкова ще бъде по-скъп билетът.

          Евгени Крусев казва, че едва след като общината вземе решение за въвеждане на нощен транспорт ще започнат разговори с транспортните оператори кои линии биха покрили най-много от ключовите точки в града и биха били най-удобни за гражданите.

          Наземният градски транспорт в София се обслужва от две общински и четири частни дружества, като на всяко едно от тях Столичната община плаща всяка година на база изминати километри.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          В МЗХ за първи път беше представена концепция за създаване на Взаимоспомагателен фонд в земеделието

          Екипът на Министерството на земеделието и храните представи пред земеделския бранш изцяло разработена концепция за създаване, функциониране и управление на Взаимоспомагателен фонд – инструмент...

          Трагедията в Лясковец: Прокуратурата отказва да възобнови разследването

          Съществени новини по случая със стрелбата в Лясковец, при която загина командосът Емил Шарков, бяха представени в последното издание на предаването "Честно казано". Адвокат...

          Бивш директор в „Майчин дом“: Законопроектите за заплатите на младите лекари са поредната гавра

          Д-р Елена Георгиева, бивш директор на анестезиологичното отделение в „Майчин дом“ гостува в предаването „Честно казано“ с Люба Кулезич. Тя коментира законопроектите за заплащането на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions