Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Нелоялни практики на БТК и М-тел пресякоха магистратите

          Поредните нелоялни практики на мобилните оператори бяха забранени от Върховния административен съд. Магистратите потвърдиха решения на Комисията за защита на потребителите. Непълна информация за характеристиките на мобилен телефон с повишена издръжливост и скрита такса даже при избор на по-скъп тарифен план са някои от хитростите, които прилагат мобилните оператори спрямо потребителите.

          - Реклама -

          Проверка на КЗП е установила, че БТК ЕАД не е информирала при продажбата на водо- и удароустойчив апарат какви са точните му характеристики – че остава невредим при потапяне на до метър дълбочина за максимум половин час и че може да издържи падане от 1,20 м. От комисията посочват, че спестената информация създава предпоставки за отказване на рекламации при проблем, предаде бТВ. 

          Друга нелоялна практика е установена в „Мобилтел” ЕАД. Операторът не е съобщавал предварително на клиентите си, че даже при преминаване на тарифен план с по-висока или равна месечна абонаментна такса дължат по 19,90 лева. За тази сума се споменава само на сайта на компанията.

          Поредните нелоялни практики на мобилните оператори бяха забранени от Върховния административен съд. Магистратите потвърдиха решения на Комисията за защита на потребителите. Непълна информация за характеристиките на мобилен телефон с повишена издръжливост и скрита такса даже при избор на по-скъп тарифен план са някои от хитростите, които прилагат мобилните оператори спрямо потребителите.

          - Реклама -

          Проверка на КЗП е установила, че БТК ЕАД не е информирала при продажбата на водо- и удароустойчив апарат какви са точните му характеристики – че остава невредим при потапяне на до метър дълбочина за максимум половин час и че може да издържи падане от 1,20 м. От комисията посочват, че спестената информация създава предпоставки за отказване на рекламации при проблем, предаде бТВ. 

          Друга нелоялна практика е установена в „Мобилтел” ЕАД. Операторът не е съобщавал предварително на клиентите си, че даже при преминаване на тарифен план с по-висока или равна месечна абонаментна такса дължат по 19,90 лева. За тази сума се споменава само на сайта на компанията.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          В МЗХ за първи път беше представена концепция за създаване на Взаимоспомагателен фонд в земеделието

          Екипът на Министерството на земеделието и храните представи пред земеделския бранш изцяло разработена концепция за създаване, функциониране и управление на Взаимоспомагателен фонд – инструмент...

          Трагедията в Лясковец: Прокуратурата отказва да възобнови разследването

          Съществени новини по случая със стрелбата в Лясковец, при която загина командосът Емил Шарков, бяха представени в последното издание на предаването "Честно казано". Адвокат...

          Бивш директор в „Майчин дом“: Законопроектите за заплатите на младите лекари са поредната гавра

          Д-р Елена Георгиева, бивш директор на анестезиологичното отделение в „Майчин дом“ гостува в предаването „Честно казано“ с Люба Кулезич. Тя коментира законопроектите за заплащането на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions