Search Suggestions
      събота, 21.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Виадуктите на АМ „Хемус“ готови до края на годината

          Изпълнени са около 50% от ремонта на носещите колони на виадукт „Коренишки дол“ при 36-ти км и 50% от цялостния ремонт на виадукта при 33-ти км на АМ „Хемус“, който е при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“, съобщиха от АПИ.

          - Реклама -

          Виадуктът „Коренишки дол“ е с дължина 481 м и е в експлоатация от 1986 г., откогато не е основно ремонтиран. Работи се по съоръжението в посока София, като се ремонтират стълбове 3, 4, 5 и 6. Половината от предвидените дейности вече са изпълнени. Срокът за завършване на ремонта на носещите колони е края на декември т.г. До завършване на ремонтно-възстановителните работи лекият трафик е пренасочен двупосочно в платното за Варна.

          Виадуктът при 33-ти км е с дължина 225 м и е в експлоатация от 1984 г. В момента се извършва ремонт на съоръжението в платното за София, което се намира при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“. От изграждането на съоръжението досега са извършвани само частични ремонти на асфалтовата настилка. Напредват ремонтните дейности на виадукта, до този момент са завършени работите по носещите стълбове на съоръжението, продължава работата по конструкцията на пътното платно. Срокът за завършване на ремонта е до ноември 2018 г.

          По време на ремонтните дейности по АМ „Хемус“ движението на тежкотоварните камиони над 12 тона е ограничено в отсечката от 30-ти до 47-ми километър. Те се отклоняват при 30-ти км от пътен възел „Витинска река“ по път I-1 София – Ботевград и път II-17 Околовръстен път на Ботевград, след което се връщат обратно на АМ „Хемус“ при 47-ми км при пътен възел „Ботевград“ и обратно.

          Изпълнени са около 50% от ремонта на носещите колони на виадукт „Коренишки дол“ при 36-ти км и 50% от цялостния ремонт на виадукта при 33-ти км на АМ „Хемус“, който е при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“, съобщиха от АПИ.

          - Реклама -

          Виадуктът „Коренишки дол“ е с дължина 481 м и е в експлоатация от 1986 г., откогато не е основно ремонтиран. Работи се по съоръжението в посока София, като се ремонтират стълбове 3, 4, 5 и 6. Половината от предвидените дейности вече са изпълнени. Срокът за завършване на ремонта на носещите колони е края на декември т.г. До завършване на ремонтно-възстановителните работи лекият трафик е пренасочен двупосочно в платното за Варна.

          Виадуктът при 33-ти км е с дължина 225 м и е в експлоатация от 1984 г. В момента се извършва ремонт на съоръжението в платното за София, което се намира при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“. От изграждането на съоръжението досега са извършвани само частични ремонти на асфалтовата настилка. Напредват ремонтните дейности на виадукта, до този момент са завършени работите по носещите стълбове на съоръжението, продължава работата по конструкцията на пътното платно. Срокът за завършване на ремонта е до ноември 2018 г.

          По време на ремонтните дейности по АМ „Хемус“ движението на тежкотоварните камиони над 12 тона е ограничено в отсечката от 30-ти до 47-ми километър. Те се отклоняват при 30-ти км от пътен възел „Витинска река“ по път I-1 София – Ботевград и път II-17 Околовръстен път на Ботевград, след което се връщат обратно на АМ „Хемус“ при 47-ми км при пътен възел „Ботевград“ и обратно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Киселова: Присъединяването към еврозоната може да се превърне в катализатор за успешното развитие на България

          Присъединяването към еврозоната е с огромен потенциал да се превърне в катализатор за успешното развитие на България в условията на глобална несигурност. Това заяви...

          България с едни от най-чистите зони за къпане в Европа

          България е сред лидерите по чистота на водите за къпане в Европейския съюз – 97.9% от проверените зони у нас през 2024 г. са...

          Йотова: Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото

          Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото, да дадат искрени отговори на техните...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions