Search Suggestions
      неделя, 13.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Долче и Габана се извиниха на китайски

          Италианските модни дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана се извиниха на китайски, след като световно известната марка „Долче и Габана“ беше обвинена в расизъм и сексизъм в Китай, съобщи РИА Новости.

          - Реклама -

          Преди това модната марка беше в центъра на скандал, заради реклами за модно шоу в Шанхай и коментари за него, за които се твърди, че са от името на един от основателите на марката. Компанията беше обвинена в расизъм и сексизъм, а шоуто трябваше да бъде отменено.

          В широко разпространено видео съобщение на официалната страница на марката в социалната мрежа на Weibo, модните дизайнери говорят италиански, а в края на апелацията се извиняват на китайски език.

          „Безбройните посещения в Китай ни направиха още по-привлекателни за китайската култура. Разбира се, имаме и нещо, което да научим, трябва да се извиним за грешките, които направихме“, каза Долче.

          Габана, от своя страна, каза, че „никога няма да забрави това преживяване и този урок“. „Това няма да се случи, обаче, ние ще се опитаме да направим всичко възможно, по-добре да разбират и уважават културата на Китай и в заключение, ние искрено, от сърцето ви молим за прошка ..“, каза Габана.

          „Извинете ни“, казаха модните дизайнери на китайски.

          Китайците се подразниха от промоционалния видеоклип на „Долче и Габана“ за дефилето в Шанхай, в който жена с азиатски черти се мъчи да яде пица и спагети с пръчици, напътствана от мъжки глас. На всички това се стори обидно, особено заради снизходителния тон на напътствията. В Инстаграм пък Стефано Габана нарече Китай „невежа и смрадлива мафия“. По-късно от модната къща посочиха, че профилът на Габана в Инстаграм е бил хакнат и обясниха, че по случая тече разследване.

          На фона на скандала, който се разпали, най-големите китайски онлайн платформи за търговия изтеглиха продуктите на марката. Много китайски знаменитости, както и агенции за моделиране, които трябваше да участват в голямото шоу в Шанхай на 21 ноември, го отказаха.

           

           

          Италианските модни дизайнери Доменико Долче и Стефано Габана се извиниха на китайски, след като световно известната марка „Долче и Габана“ беше обвинена в расизъм и сексизъм в Китай, съобщи РИА Новости.

          - Реклама -

          Преди това модната марка беше в центъра на скандал, заради реклами за модно шоу в Шанхай и коментари за него, за които се твърди, че са от името на един от основателите на марката. Компанията беше обвинена в расизъм и сексизъм, а шоуто трябваше да бъде отменено.

          В широко разпространено видео съобщение на официалната страница на марката в социалната мрежа на Weibo, модните дизайнери говорят италиански, а в края на апелацията се извиняват на китайски език.

          „Безбройните посещения в Китай ни направиха още по-привлекателни за китайската култура. Разбира се, имаме и нещо, което да научим, трябва да се извиним за грешките, които направихме“, каза Долче.

          Габана, от своя страна, каза, че „никога няма да забрави това преживяване и този урок“. „Това няма да се случи, обаче, ние ще се опитаме да направим всичко възможно, по-добре да разбират и уважават културата на Китай и в заключение, ние искрено, от сърцето ви молим за прошка ..“, каза Габана.

          „Извинете ни“, казаха модните дизайнери на китайски.

          Китайците се подразниха от промоционалния видеоклип на „Долче и Габана“ за дефилето в Шанхай, в който жена с азиатски черти се мъчи да яде пица и спагети с пръчици, напътствана от мъжки глас. На всички това се стори обидно, особено заради снизходителния тон на напътствията. В Инстаграм пък Стефано Габана нарече Китай „невежа и смрадлива мафия“. По-късно от модната къща посочиха, че профилът на Габана в Инстаграм е бил хакнат и обясниха, че по случая тече разследване.

          На фона на скандала, който се разпали, най-големите китайски онлайн платформи за търговия изтеглиха продуктите на марката. Много китайски знаменитости, както и агенции за моделиране, които трябваше да участват в голямото шоу в Шанхай на 21 ноември, го отказаха.

           

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пхенян подкрепя безрезервно Москва във войната с Киев

          Северна Корея подкрепя безрезервно всички цели, които Москва си е поставила в конфликта в Украйна, е казал севернокорейският лидер Ким Чен Ун при срещата...

          Volkswagen закрива свой завод в Китай през втората половина на 2025 г.

          Германският автомобилен производител Volkswagen (VW) и неговият китайски партньор SAIC ще затворят съвместния си завод в Нанджин, Източен Китай, съобщи „Евронюз“. Производството в предприятието вече...

          Тръмп обяви 30% мито върху вноса от ЕС (ВИДЕО)

          В писмо до председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен президентът на САЩ Доналд Тръмп съобщи, че страната му ще наложи 30% мита...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions