Search Suggestions
      събота, 12.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

          А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV – Campaign or seriesсъс серия от два телевизионни клипа (клип 1, клип 2).

          - Реклама -

           

          В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1 000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат, като сред тях попада и коледната кампания на А1.

           

          През 2018 г. един от най-разпознаваемите брандове у нас осъществи своето ребрандиране, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

           

          Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

           

          Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

          А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV – Campaign or seriesсъс серия от два телевизионни клипа (клип 1, клип 2).

          - Реклама -

           

          В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1 000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат, като сред тях попада и коледната кампания на А1.

           

          През 2018 г. един от най-разпознаваемите брандове у нас осъществи своето ребрандиране, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

           

          Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

           

          Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Леонардо ди Каприо се отказа от характерния си камуфлаж на Уимбълдън

          Леонардо ди Каприо рядко изоставя навика си да се прикрива, но този път направи изключение по време на престижния тенис турнир в Лондон, предаде...

          Армани се завръща през септември

          Основателят на известната италианска модна къща Джорджо Армани обяви, че ще се завърне на модния подиум през септември, след като здравословен проблем го принуди...

          Джъстин Бийбър изненада феновете си с нов албум

          Джъстин Бийбър зарадва почитателите си с неочаквана премиера на своя седми студиен албум, озаглавен Swag, съобщи Асошиейтед прес. Изненадващото издание дойде само часове след...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions