Search Suggestions
      петък, 23.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

          А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV – Campaign or seriesсъс серия от два телевизионни клипа (клип 1, клип 2).

          - Реклама -

           

          В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1 000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат, като сред тях попада и коледната кампания на А1.

           

          През 2018 г. един от най-разпознаваемите брандове у нас осъществи своето ребрандиране, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

           

          Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

           

          Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

          А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV – Campaign or seriesсъс серия от два телевизионни клипа (клип 1, клип 2).

          - Реклама -

           

          В 49-ото издание на конкурса бяха подадени близо 1 000 заявки от 39 държави, като от всички кандидатури едва 4% получават златен сертификат, като сред тях попада и коледната кампания на А1.

           

          През 2018 г. един от най-разпознаваемите брандове у нас осъществи своето ребрандиране, ставайки А1. Целта на рекламните клипове беше да помогне на хората да се запознаят с новите ценности на А1 в контекста на коледните празници.

           

          Кампанията на А1 бе оценена от 10-членно жури, включващо представители на международни агенции, артисти на свободна практика, преподаватели, криейтив директори, копирайтъри, фотографи, илюстратори и други. Те гласуваха по скала от 1 до 10 по критериите креативност, дизайн, идея и приложение на идеята и изпълнение. Резултатът на заявката се генерира електронно спрямо оценките от журито, като заявките не се борят една срещу друга, а се състезават индивидуално с оценка от 1 до 10, като получилите над 7 точки са и тези, които получават златна награда.

           

          Creativity International Awards е един от най-дълго провежданите независими конкурси за реклама и графичен дизайн. С отличията от конкурса на Media & Interactive Design Awards, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Дневен хороскоп за 23 май: Днес слушай сърцето, не егото!

          Днешният петък носи със себе си възможности за лична промяна, изненадващи емоции и нужда от баланс между разум и чувство.

          След битката с рака: Кейт Мидълтън открива ново начало с градинско парти (СНИМКИ)

          Кейт Мидълтън и принц Уилям организираха първото си градинско парти за годината, което съвпадна и с първото събитие от този тип, след като през...

          Зловещо: Откриха труп в един от най-известните паметници в света

          Сериозен инцидент се случи на 22 май в един от най-известните мемориали на Русия – Мамаев курган във Волгоград. Тялото на възрастен мъж бе...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions