Инженер Якимов разкри, че е представен български проект за трасето „Южна дъга“ на по-изгодна цена. Българските специалисти по пътно строителство, са изпратили писмо до Томислав Дончев. Получили са категоричен отказ.
- Реклама -
„Вариантът, който беше избран е неблагоприятен като пари и време за страната ни“, допълни той.
„Най-странното е, че при магистралното ни строителство не се спазва състезателност. Тук се осъществява директно предоставяне и възлагане. Целта да не се използват европари, е да се точат бюджетни“.
Инженер Якимов припомни, че тунелът Козница, построен 1949а и дълъг 5100 м, е построен за две години с тогавашната технология от българска фирма.
Инженер Якимов разкри, че е представен български проект за трасето „Южна дъга“ на по-изгодна цена. Българските специалисти по пътно строителство, са изпратили писмо до Томислав Дончев. Получили са категоричен отказ.
- Реклама -
„Вариантът, който беше избран е неблагоприятен като пари и време за страната ни“, допълни той.
„Най-странното е, че при магистралното ни строителство не се спазва състезателност. Тук се осъществява директно предоставяне и възлагане. Целта да не се използват европари, е да се точат бюджетни“.
Инженер Якимов припомни, че тунелът Козница, построен 1949а и дълъг 5100 м, е построен за две години с тогавашната технология от българска фирма.
Присъединяването към еврозоната е с огромен потенциал да се превърне в катализатор за успешното развитие на България в условията на глобална несигурност. Това заяви...
Вместо много шум и пиар, управляващите да проведат честен разговор с българите за ползите и рисковете от еврото, да дадат искрени отговори на техните...