Search Suggestions
      сряда, 16.10.24
      Search Suggestions

          Федерацията на потребителите: Много туроператори нарочно ще фалират и ще си продадат фирмите на бай Мангал

          Срещата с Николина Ангелкова беше по наше настояване. Ние изпратихме писмо до министър-председателя, министерството на туризма и КЗП. Правата на потребителя трябва да бъдат съхранени. Това заяви в студиото на предаването „Делници“ председателят на Федерацията на потребителите Емил Георгиев. 

          Той изрази притеснение, че много от туристическите компании нарочно „ще фалират, ще си продадат фирмите на бай Мангал и потребителят ще си търси парите. Ако един туроператор реши да си фалира фирмата сам, какво правим?“, попита Георгиев.

          На срещата с Ангелкова и във връзка с бъдещата ни съвместна дейност поставихме идеята да стартираме една широка медийна кампания за българския туризъм, информира представителят на българските потребители. 

          Само преди няколко часа Министерството на финансите подкрепи идеята на Германия да не се връщат пари и да се ползват само ваучери. Министерството на финансите кого защитава? Във всички случаи не и българските потребители, категоричен е Георгиев. 

          Предстои да бъде подписан меморандум за съвместна дейност между Федерацията на потребителите и Министерството на туризма. Не бива да бъде демонизиран българският туризъм. Нашето море не е по-лошо от другите. Имаме прекрасни условия, допълни председателят на Федерацията на потребителите. 

          Игнат Арсенов, главен директор в дирекция „Контрол на пазара“ в Комисията за защита на потребителите, от своя страна коментира, че основният съвет към пътуващите е да не бързат да се отказват от пътуването. Самите потребители рискуват и да им бъдат наложени санкции. Затова търпението е основният ключ, категоричен е Арсенов. 

          Излязохме с препоръки и към бранша, и към потребителите. Ако пътуването бъде отменено по време на извънредното положение, туроператорът има възможност да предложи ваучер. Схемата за ваучери е проста – вместо да реализираме почивката или да си получим парите, имаме възможност да получим предложение за друга почивка. Потребителите са гарантирани при фалит от застрахователи. Съветваме потребителите да приемат ваучерите, за да не фалират и фирмите, допълни Арсенов.

           

           

          - Реклама -
          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          Сайтът е защитен от reCAPTCHA и Политиката за Поверителност и Общи Условия на Google са приложени.

          - Реклама -

          НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

          Зареждане...
          - Зов за Помощ - spot_img

          ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

          Search Suggestions
              Search Suggestions