Search Suggestions
      събота, 02.08.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЧЕЗ намали срока за плащане на сметките за ток двойно

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пожар край военната болница в Сливен

          Пожар обхвана около декар сухи треви и храсти, северно от военната болница в Сливен. Това съобщи главен инспектор Росен Георгиев, изпълняващ длъжността началник на...

          Красимир Дачев: Държавата ходи по пари, а не се навежда да ги вземе

          Несвършената работа в горите е виновна за тежките последици от пожарите. Тази позиция изрази пред БНТ заместник-председателят на Българската стопанска камара (БСК) Красимир Дачев. Той...

          Зафиров: Йотова е възможна номинация на БСП за президентските избори

          Името на Илияна Йотова е едно от възможните за номинация на „БСП – Обединена левица" за президентските избори. Още обаче е много рано, за...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions