Search Suggestions
      събота, 03.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЧЕЗ намали срока за плащане на сметките за ток двойно

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          Електроразпределителната компания ЧЕЗ е съкратила наполовина срока за плащане на сметките за ток. Той вече не е 20 дни, а само 10.

          - Реклама -

          Така още от 11-ия ден след излизането на фактурата започват да се начисляват неустойки за забавяне.

          Парадоксалното е, че ЧЕЗ е съкратила срока за плащане тихомълком от септември 2020 г., въпреки пандемията, пише в. „Сега“.

          От енергото обясняват съкратения срок с това, че още от 2007 г. в одобрените от ДКЕВР Общи условия на договорите за продажба на електрическа енергия определената продължителност на периода за плащане е 10 дни. Компанията обаче досега е прилагала във фактурите на абонати двойно по-дълъг срок – 20 дни

          Причините за отпадането на бонуса отново са свързани с коронавируса. Преди пандемията дружеството е разполагало с достатъчен финансов ресурс да се разплаща всеки месец с оператора на електропреносната мрежа, други контрагенти и НАП, независимо, че е изчаквала 20 дни своите абонати да преведат парите за консумираната от тях енергия. В условията на пандемия и негативните финансови и икономически последици от нея, обаче то вече не можело да поеме тази тежест, посочват от „ЧЕЗ Електро България“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Доц. Лазаров: МОН прикрива извършено престъпление

          "Министерството на образованието има сигнал, в който е упоменато, че може да става дума за извършено престъпление. Те не разглеждат сигнала. Нещо повече -...

          Проф. Стойков: Оказва се, че бъдеще имат плагиатите

          "Зададохме един въпрос - какво бъдеще ни очаква? Оказа се, че бъдеще имат плагиатите." Това заяви професор Стойко Стойков по време на гостуването си в...

          ЕКСКЛУЗИВНО: Бащата на Сияна пред „ЕвроДиков“ – Детето ми щеше да е живо, ако..

          „Слагам кръгла нула на този месец, с изключение на една обезопасена отсечка от АПИ. Относно отговорността – дотук нямаме други привлечени лица

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions