От днес 31 януари Националния осигурителен институт разкрива горещ телефон с тел. номер 02 926 11 11 (мобилен 0882 187 111) за консултации свързани с промените в пенсиите.
- Реклама -
Чрез този номер ще се предостави информация изцяло с актуалните промени в пенсионното законодателство, правото на пенсия и възможностите за пенсиониране, без справки и изискване за предоставяне на лични данни.
С цел осигуряване на максимално достъпна комуникация с гражданите, временният телефон ще бъде обслужван от експерти по пенсионни въпроси на НОИ в цялата страна. С консултациите си те ще допълват услугите, предоставяни чрез единния телефонен номер 0700 14 802 от Контактния център на институцията.
Разговорите към горещата телефонна линия по пенсионни въпроси на НОИ се тарифират съгласно индивидуалния план на всеки за разговор в съответната мрежа. Разговорите с Контактния център на НОИ от фиксирана мрежа са на цената на един градски разговор за цялата страна. За разговори от мрежа на мобилни оператори, включително и международни, се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план на лицето.
Над 85% от свързалите са получили решение още от първото свързване с центъра. А средната продължителност на един разговор е около три минути и половина, показват още статистическите данни.
От днес 31 януари Националния осигурителен институт разкрива горещ телефон с тел. номер 02 926 11 11 (мобилен 0882 187 111) за консултации свързани с промените в пенсиите.
- Реклама -
Чрез този номер ще се предостави информация изцяло с актуалните промени в пенсионното законодателство, правото на пенсия и възможностите за пенсиониране, без справки и изискване за предоставяне на лични данни.
С цел осигуряване на максимално достъпна комуникация с гражданите, временният телефон ще бъде обслужван от експерти по пенсионни въпроси на НОИ в цялата страна. С консултациите си те ще допълват услугите, предоставяни чрез единния телефонен номер 0700 14 802 от Контактния център на институцията.
Разговорите към горещата телефонна линия по пенсионни въпроси на НОИ се тарифират съгласно индивидуалния план на всеки за разговор в съответната мрежа. Разговорите с Контактния център на НОИ от фиксирана мрежа са на цената на един градски разговор за цялата страна. За разговори от мрежа на мобилни оператори, включително и международни, се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план на лицето.
Над 85% от свързалите са получили решение още от първото свързване с центъра. А средната продължителност на един разговор е около три минути и половина, показват още статистическите данни.