Search Suggestions
      понеделник, 15.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Заубер залага на зеленото и черното

          Заубер представи в Лондон разцветката на новия си автомобил С44, с който ще участва в световния шампионат във Формула 1 през сезон 2024. След оттеглянето на Алфа Ромео швейцарският тим ще се състезава със собственото си име тази и следващата година преди да стане заводският отбор на Ауди за 2026.

          - Реклама -

          Новата цветова схема залага на зеленото и черното, а новият автомобил С44 ще бъде каран за първи път в петък от титулярните пилоти на тима Валтери Ботас и Гуаню Джоу на шейкдауна, организиран от отбора на пистата до Барселона.

          Новият С44 е първият болид, разработен под ръководството на новия технически директор Джеймс Кий, въпреки че работата по колата беше започнала, когато той се присъедини към тима през септември.

          Според Заубер, С44 ще е с „агресивно преработен” аеродинамичен пакет и пулрод предно окачване – като при Ред Бул и Макларън, като идеята е, че и тези елементи могат да се използват за осигуряването на аеродинамична стабилност. Тимът планира сериозна програма за развитие на С44, като първите подобрения трябва да станат факт още в „първите състезания”.

          Заубер представи в Лондон разцветката на новия си автомобил С44, с който ще участва в световния шампионат във Формула 1 през сезон 2024. След оттеглянето на Алфа Ромео швейцарският тим ще се състезава със собственото си име тази и следващата година преди да стане заводският отбор на Ауди за 2026.

          - Реклама -

          Новата цветова схема залага на зеленото и черното, а новият автомобил С44 ще бъде каран за първи път в петък от титулярните пилоти на тима Валтери Ботас и Гуаню Джоу на шейкдауна, организиран от отбора на пистата до Барселона.

          Новият С44 е първият болид, разработен под ръководството на новия технически директор Джеймс Кий, въпреки че работата по колата беше започнала, когато той се присъедини към тима през септември.

          Според Заубер, С44 ще е с „агресивно преработен” аеродинамичен пакет и пулрод предно окачване – като при Ред Бул и Макларън, като идеята е, че и тези елементи могат да се използват за осигуряването на аеродинамична стабилност. Тимът планира сериозна програма за развитие на С44, като първите подобрения трябва да станат факт още в „първите състезания”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Арманд Дуплантис регистрира нов рекорд и се сдоби с трета световна титла

          Арманд Дуплантис спечели трета поредна световна титла в овчарския скок на открито. Шведът направи истинско шоу за зрителите по трибуните. След като си осигури...

          България оцеля на косъм след петгеймов маратон и се класира за осминафинал на Световното

          България победи Словения с 3:2 (25:19, 25:14, 18:25 23:25, 15:13) във втория си мач от група Е на Световното първенство по волейбол в Пасай,...

          Феновете на Лудогорец вече могат да атакуват пакетните билети за Лига Европа

          Лудогорец пусна в свободна продажба пакетните билети за домакинските мачове на отбора в основната фаза на Лига Европа. Те са с 25% отстъпка от...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions