петък, 20.09.24
19.8 C
София
22 C
Пловдив
20.8 C
Варна
Search Suggestions

      Алкохолният лидер ,,VP Brands International“ увеличи лозовите си насаждения

      Изпълнителният директор на компанията Иван Папазов подчерта, че сделката е поредна стъпка в стратегията за устойчиво развитие на компанията и благодари на екипа си

      VP Brands International, лидер в производството на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година, обявявайки същевременно значителна инвестиция в нови 1000 декара лозови масиви край Хисаря. Иван Папазов, главен изпълнителен директор на компанията, подчерта стратегическото значение на тази инвестиция:

      „Това е поредната стъпка в дългосрочната ни стратегия за устойчиво развитие и гарантиране на най-високо качество на нашите продукти. Инвестициите в лозя, модерна техника и най-вече в служителите ще продължат да бъдат ключова част от стратегическото развитие на компанията.“


      Въпреки предизвикателните климатични условия тази година, VP Brands International очаква да произведе качествена продукция. Папазов отбеляза, че добивите са по-ниски, а гроздето е по-дребно, но с добро качество. Компанията разчита на опита на своите агрономи и прилаганите агротехнически мероприятия, за да поддържа високото качество на своите продукти.

      Иван Папазов изпълнителен директор на VP Brands International вдясно и кметът на Съединение Георги Руменов


      Ключово предимство за VP Brands International е географската диверсификация на техните лозови масиви, които общо надхвърлят 20 000 декара. Това осигурява на компанията гъвкавост при справяне с неблагоприятни климатични условия в отделни региони.


      За да компенсират по-малкото количество грозде и високата му захарност, технолозите на VP Brands ще адаптират производствените процеси. Очаква се гроздоберът да продължи до октомври, като производствените бази ще работят на пълен капацитет.


      VP Brands International е известна с производството на популярни марки като ракия „Пещерска“, мастика и мента „Пещера“, водка FLIRT и уиски Black Ram. Тази нова инвестиция затвърждава позицията на компанията като водещ играч в алкохолната индустрия на България и демонстрира ангажимента ѝ към дългосрочно устойчиво развитие.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ