Search Suggestions
      понеделник, 14.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          American Airlines въвежда голяма промяна в процеса за качване на борда

          American Airlines тества нова технология за качване на борда срещу пътниците, които бързат да стигнат до местата си, като не спазват указанията.

          - Реклама -

          Когато става въпрос за качване на борда на полет, процесът обикновено е безпроблемен за всеки пътник от първа класа. Линиите за сканиране на билетите са по-бързи, има повече място за багаж и времето, прекарано в чакане зад други пътници в самия самолет, е значително по-кратко. Що се отнася до пътниците, които седят в икономична класа, времето за чакане за качване на борда е много по-дълго.

          В резултат на това пътниците не винаги спазват определените зони, особено на големите летища. Вместо да изчакат определеното време, хората се нареждат на опашката и опитват да се „промъкнат“ в самолета, преди да имат техническо разрешение за това.

          American Airlines се стреми да се справят с пътниците, които не зачитат правилата, с нова технология, която определя зоната на пътника, когато той сканира билета си. Авиокомпанията е тествала нововъведението в Албакърки, Ню Мексико, и Таскон, Аризона. Скоро технологията ще бъде тествана и на Националното летище „Роналд Рейгън Вашингтон“ в Арлингтън, Вирджиния.

          „Намираме се в ранна фаза на тестване на нова технология, използвана по време на процеса на качване на борда. Тя има за цел да гарантира, че клиентите получават с лекота предимствата на услугата „приоритетно качване на борда“, и спомага за подобряване на процеса, като осигурява по-добра видимост на нашия екип“, се казва в изявление на компанията до „Индипендънт“.

          Това означава, че ако пътник се опита да прескочи правилата и да се качи по-рано, системата ще го маркира автоматично.

          Някои клиенти на American Airlines се оплакаха в X/Twitter от новата технология, като признаха, че често не следват указанията. Други изразиха недоволство, твърдейки, че именно тези хора са „проблемът“ на самолетните пътувания.

          Първите пътници, които могат да се качат на борда на всеки полет на American Airlines, са членовете на ConciergeKey – елитен членски статут за най-честите клиенти на American Airlines. Те харчат най-малко 50 000 долара годишно и прелитат десетки хиляди километри.

          American Airlines тества нова технология за качване на борда срещу пътниците, които бързат да стигнат до местата си, като не спазват указанията.

          - Реклама -

          Когато става въпрос за качване на борда на полет, процесът обикновено е безпроблемен за всеки пътник от първа класа. Линиите за сканиране на билетите са по-бързи, има повече място за багаж и времето, прекарано в чакане зад други пътници в самия самолет, е значително по-кратко. Що се отнася до пътниците, които седят в икономична класа, времето за чакане за качване на борда е много по-дълго.

          В резултат на това пътниците не винаги спазват определените зони, особено на големите летища. Вместо да изчакат определеното време, хората се нареждат на опашката и опитват да се „промъкнат“ в самолета, преди да имат техническо разрешение за това.

          American Airlines се стреми да се справят с пътниците, които не зачитат правилата, с нова технология, която определя зоната на пътника, когато той сканира билета си. Авиокомпанията е тествала нововъведението в Албакърки, Ню Мексико, и Таскон, Аризона. Скоро технологията ще бъде тествана и на Националното летище „Роналд Рейгън Вашингтон“ в Арлингтън, Вирджиния.

          „Намираме се в ранна фаза на тестване на нова технология, използвана по време на процеса на качване на борда. Тя има за цел да гарантира, че клиентите получават с лекота предимствата на услугата „приоритетно качване на борда“, и спомага за подобряване на процеса, като осигурява по-добра видимост на нашия екип“, се казва в изявление на компанията до „Индипендънт“.

          Това означава, че ако пътник се опита да прескочи правилата и да се качи по-рано, системата ще го маркира автоматично.

          Някои клиенти на American Airlines се оплакаха в X/Twitter от новата технология, като признаха, че често не следват указанията. Други изразиха недоволство, твърдейки, че именно тези хора са „проблемът“ на самолетните пътувания.

          Първите пътници, които могат да се качат на борда на всеки полет на American Airlines, са членовете на ConciergeKey – елитен членски статут за най-честите клиенти на American Airlines. Те харчат най-малко 50 000 долара годишно и прелитат десетки хиляди километри.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Китай призова Индия за взаимно доверие и сътрудничество

          Китайският външен министър Ван Йи заяви, че Пекин и Ню Делхи трябва да работят за взаимно доверие и да развиват „взаимноизгодно“ сътрудничество, предаде „Синхуа“. „Китай...

          Иран отказва преговори със САЩ, ако се изисква спиране на обогатяването на уран – ОБНОВЕНА

          Иран няма да участва в преговори със Съединените щати относно ядрената си програма, ако Вашингтон настоява Техеран да се откаже от обогатяването на уран,...

          Тръмп заплаши Русия с високи мита, ако войната в Украйна не приключи до 50 дни (ВИДЕО)

          Американският президент Доналд Тръмп отправи заплаха към Русия, че ще въведе драконовски мита, ако военният конфликт в Украйна не бъде прекратен в срок от...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions