Станциите за измерване на въздуха са скрити от истински мръсните места, а се намират в паркове. ЕК предписва да се правят измервания там, където има проблем. 1500 доброволци измерват за последните 8 години и повдигат темата за мръсния въздух. Никой обаче не прави нищо решително, каза Стефан Димитров, създател на проекта airbg.info.
Кметът на София Васил Терзиев може да работи за по-добър синхронизиран и удобен градски транспорт. Нека говори с Google, който знае къде се движат софиянци и може да даде нова маршрутизация, за да започне разговор за употребата на автомобили, допълни той..
- Реклама -
Според Димитров никой не взема административни мерки за автомобили, които не биха взели техническия преглед в Европа. Същевременно застрояването продължава. Трябват решителни действия и от МОСВ, и от парламента, призова той, но отбеляза, че липсва политическа воля.
Чрез платформата на airbg.info е възможно всеки да се регистрира и да започне сам да прави измервания, обясни Димитров. Нито Столична община не е събрала данните, нито държавата, въпреки че те са обединени на картата на платформата. Самият Терзиев по думите на Димитров казва, че тази информация е много по-достоверна от общинската.
„Няма такси за задръствания и замърсявания, няма разясняваща кампания. Зелен билет се въвежда в дни, след като е отминало замърсяването. Бюджетът може да си позволи той да е въведен във всеки град с такива проблеми през цялата зима“, подчерта Стефан Димитров.
Много възрастни или деца страдат от мръсния въздух. Той причинява деменция, болести на кръвоносната система и други, но никой не реагира срещу държавата, която не взема мерки, отбеляза Димитров. Според него протестите и стачките не водят до реален резултат.
Станциите за измерване на въздуха са скрити от истински мръсните места, а се намират в паркове. ЕК предписва да се правят измервания там, където има проблем. 1500 доброволци измерват за последните 8 години и повдигат темата за мръсния въздух. Никой обаче не прави нищо решително, каза Стефан Димитров, създател на проекта airbg.info.
Кметът на София Васил Терзиев може да работи за по-добър синхронизиран и удобен градски транспорт. Нека говори с Google, който знае къде се движат софиянци и може да даде нова маршрутизация, за да започне разговор за употребата на автомобили, допълни той..
- Реклама -
Според Димитров никой не взема административни мерки за автомобили, които не биха взели техническия преглед в Европа. Същевременно застрояването продължава. Трябват решителни действия и от МОСВ, и от парламента, призова той, но отбеляза, че липсва политическа воля.
Чрез платформата на airbg.info е възможно всеки да се регистрира и да започне сам да прави измервания, обясни Димитров. Нито Столична община не е събрала данните, нито държавата, въпреки че те са обединени на картата на платформата. Самият Терзиев по думите на Димитров казва, че тази информация е много по-достоверна от общинската.
„Няма такси за задръствания и замърсявания, няма разясняваща кампания. Зелен билет се въвежда в дни, след като е отминало замърсяването. Бюджетът може да си позволи той да е въведен във всеки град с такива проблеми през цялата зима“, подчерта Стефан Димитров.
Много възрастни или деца страдат от мръсния въздух. Той причинява деменция, болести на кръвоносната система и други, но никой не реагира срещу държавата, която не взема мерки, отбеляза Димитров. Според него протестите и стачките не водят до реален резултат.
188-годишнина от рождението на Апостола на свободата Васил Левски бе отбелязана с тържествен митинг-заря в неговия роден град Карлово, предаде кореспондентът на БГНЕС от...
"Бърд.БГ" публикува сателитна снимка от Google Earth на имот на бизнесдамата Пламенка Димитрова, придобила популярност от казуса с обществените поръчки в община Варна.
В...
Старозагорският съд постанови на втора истанция, че заповедта за уволнението на бившия декан на Ветеринарномедицинския факултет в Тракийския университет, Лазарин Лазаров, за незаконна. Той...