Search Suggestions
      четвъртък, 13.03.25
      Search Suggestions

          Биков: Медиите отдавна са част от политическия дебат

          Медиите отдавна са се превърнали в активен участник в политическия дебат, заяви депутатът от ГЕРБ-СДС и заместник-председател на Комисията по външна политика в Народното събрание Тома Биков.

          - Реклама -

          Според него в България и в Западния свят всяка медия има своята гледна точка, като някои показват разбиране към определени политици, докато са безкомпромисни към други.

          Това е причината за нарастващото обществено недоволство към медии, които се представят за безпристрастни, но реално не са. По думите му, когато се смени политическата конфигурация, виждаме как определени медии стават опозиционни, а после стават по-меки – което е форма на двоен стандарт.


          Финансиране на медиите и идеологически зависимости

          Около 5% от всяка европейска програма се отделят за медийна политика и реклама на проектите, както и на самите европейски фондове, обясни Тома Биков.

          Националните телевизии и радиа получават най-много средства, тъй като разпределението зависи от влиянието на медиите. Не се поемат конкретни ангажименти извън рекламата на европейските фондове, подчерта той.

          Част от медиите обаче са се позиционирали с идеологическа мотивация, като се представят за „независими“ и очакват да получават финансиране на тази основа.

          Медиите отдавна са се превърнали в активен участник в политическия дебат, заяви депутатът от ГЕРБ-СДС и заместник-председател на Комисията по външна политика в Народното събрание Тома Биков.

          - Реклама -

          Според него в България и в Западния свят всяка медия има своята гледна точка, като някои показват разбиране към определени политици, докато са безкомпромисни към други.

          Това е причината за нарастващото обществено недоволство към медии, които се представят за безпристрастни, но реално не са. По думите му, когато се смени политическата конфигурация, виждаме как определени медии стават опозиционни, а после стават по-меки – което е форма на двоен стандарт.


          Финансиране на медиите и идеологически зависимости

          Около 5% от всяка европейска програма се отделят за медийна политика и реклама на проектите, както и на самите европейски фондове, обясни Тома Биков.

          Националните телевизии и радиа получават най-много средства, тъй като разпределението зависи от влиянието на медиите. Не се поемат конкретни ангажименти извън рекламата на европейските фондове, подчерта той.

          Част от медиите обаче са се позиционирали с идеологическа мотивация, като се представят за „независими“ и очакват да получават финансиране на тази основа.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ
          - Реклама -

          1 коментар

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          Search Suggestions
              Search Suggestions