Целта на рекламната кампания на Мария Бакалова беше да се доближим до изискването за пълно падане на визите за българи в САЩ. В момента на всеки 100 кандидатстващи, не са одобрявани около 6, а при достигане на 3, визата ще отпадне. Същевременно Мария Бакалова е най-разпознаваемата българка в Америка в момента. Така продуцентът Андрей Арнаудов коментира пред предаването „ЕвроДикоф“ рекламната кампания с участието на актрисата.
- Реклама -
Създателите на рекламата са получили 330 000 лева за рекламата, но хонорарът на Бакалова е съвсем символичен. Голяма част от приходите са отишли за създаването на рекламата във всички негови аспекти, уточни Арнаудов. Мария Бакалова се съгласи да участва, защото кампанията е добра за България, допълни той.
Аргументите за създаването на рекламата не са политически, доколкото не са свързани с промяната на управлението във Вашингтон. Арнаудов отбеляза факта, че до момента Мария Бакалова не е участвала в нито една реклама в България.
Продуцентите са координирали кампанията с МВнР, а то се е обърнало към американското посолство, каза още Арнаудов.
Целта на рекламната кампания на Мария Бакалова беше да се доближим до изискването за пълно падане на визите за българи в САЩ. В момента на всеки 100 кандидатстващи, не са одобрявани около 6, а при достигане на 3, визата ще отпадне. Същевременно Мария Бакалова е най-разпознаваемата българка в Америка в момента. Така продуцентът Андрей Арнаудов коментира пред предаването „ЕвроДикоф“ рекламната кампания с участието на актрисата.
- Реклама -
Създателите на рекламата са получили 330 000 лева за рекламата, но хонорарът на Бакалова е съвсем символичен. Голяма част от приходите са отишли за създаването на рекламата във всички негови аспекти, уточни Арнаудов. Мария Бакалова се съгласи да участва, защото кампанията е добра за България, допълни той.
Аргументите за създаването на рекламата не са политически, доколкото не са свързани с промяната на управлението във Вашингтон. Арнаудов отбеляза факта, че до момента Мария Бакалова не е участвала в нито една реклама в България.
Продуцентите са координирали кампанията с МВнР, а то се е обърнало към американското посолство, каза още Арнаудов.