Search Suggestions
      събота, 19.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Четвърти бойкот на големите вериги – ще удари ли бизнеса или отново ще покачи оборотите? (ВИДЕО)

          Loading the player...

          Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.

          - Реклама -

          Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).

          Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.

          Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).

          При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.

          По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.

          Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.

          Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.

          Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.

          - Реклама -

          Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).

          Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.

          Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).

          При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.

          По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.

          Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.

          Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Росен Желязков: Образът на Васил Левски трябва да ни обединява

          188-годишнина от рождението на Апостола на свободата Васил Левски бе отбелязана с тържествен митинг-заря в неговия роден град Карлово, предаде кореспондентът на БГНЕС от...

          Атанас Чобанов показа луксозната къща на Пламенка Димитрова

          "Бърд.БГ" публикува сателитна снимка от Google Earth на имот на бизнесдамата Пламенка Димитрова, придобила популярност от казуса с обществените поръчки в община Варна. В...

          Доц. Лазаров: Старозагорският съд потвърди, че уволнението ми е незаконно

          Старозагорският съд постанови на втора истанция, че заповедта за уволнението на бившия декан на Ветеринарномедицинския факултет в Тракийския университет, Лазарин Лазаров, за незаконна. Той...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions