Станислав Стоянов от „Европа на суверенните нации“ , избран като евродепутат от квотата на „Възраждане“ в Европейския парламент участва в разискванията на проекта на регламент на Европейската комисия относно „Защита на животните по време на транспортиране и свързаните с това операции“.
- Реклама -
Стоянов, докладчик в сянка по становището на Европейския Парламент относно регламента, посочи че предвидените в него мерки трябва да бъдат изпълними от страните членки.
„Въпреки че подобряването на условията за транспорт е общ приоритет, трябва да се избягват разпоредби, които не отчитат спецификите на страните членки. Полемика будят предложените ограничения на продължителността на транспорт, изчисляването на необходимото пространство в превозните средства, както и температурните прагове“ заяви Стоянов.
Според Стоянов предвидените мерки трябва да се основават на солидни научни доказателства и информация, като се вземат под внимание и инфраструктурните особености на държавите членки, особено в периферните райони или в тези с преобладаващ планински релеф.
„Ще защитавам политика, която подобряват хуманното отношение към животните без да застрашават устойчивостта на селскостопанския и транспортния сектор. Универсалният подход не е подходящ“ изтъкна Стоянов
Той допълни, че новите правила трябва да бъдат прагматични и справедливи за всички държави членки, както и да защитават интересите на селските райони и животновъдния сектор.
Станислав Стоянов от „Европа на суверенните нации“ , избран като евродепутат от квотата на „Възраждане“ в Европейския парламент участва в разискванията на проекта на регламент на Европейската комисия относно „Защита на животните по време на транспортиране и свързаните с това операции“.
- Реклама -
Стоянов, докладчик в сянка по становището на Европейския Парламент относно регламента, посочи че предвидените в него мерки трябва да бъдат изпълними от страните членки.
„Въпреки че подобряването на условията за транспорт е общ приоритет, трябва да се избягват разпоредби, които не отчитат спецификите на страните членки. Полемика будят предложените ограничения на продължителността на транспорт, изчисляването на необходимото пространство в превозните средства, както и температурните прагове“ заяви Стоянов.
Според Стоянов предвидените мерки трябва да се основават на солидни научни доказателства и информация, като се вземат под внимание и инфраструктурните особености на държавите членки, особено в периферните райони или в тези с преобладаващ планински релеф.
„Ще защитавам политика, която подобряват хуманното отношение към животните без да застрашават устойчивостта на селскостопанския и транспортния сектор. Универсалният подход не е подходящ“ изтъкна Стоянов
Той допълни, че новите правила трябва да бъдат прагматични и справедливи за всички държави членки, както и да защитават интересите на селските райони и животновъдния сектор.
България е първата, която се е обърнала да предложи помощ. Много бърза, перфектна организация - нещо, за което аз също благодаря. Принципът при тези...
Назначаването на Богдана Панайотова за главен архитект е присъда за София. Това заяви Борис Бонев от "Спаси София" в предаването "Честно казано" с Люба Кулезич.
Велики петък е най-тъжният, най-тежкият ден за Божия син. Иисус Христос бил разпитван, вменили му вина, а римският наместник Пилат Понтийски, подстрекаван от тълпата,...