Search Suggestions
      сряда, 02.04.25
      Search Suggestions

          Инициатива: Подготвят кръг без ексцесии в първенството (ВИДЕО)

          Loading the player...

          Футболните фенклубове и отборите от Първа професионална лига се обединяват около една инициатива, целяща да превърне предпоследния кръг от първенството в истински семеен празник. Тази кампания е инициирана от „Маргаритка“ и носи заглавието „С Маргаритка на мач“. Тя се осъществява с пълната подкрепа на Българския футболен съюз, което я прави първата по рода си мащабна инициатива, в която фенове, клубове и футболни институции се обединяват в името на децата.

          - Реклама -

          В рамките на кампанията ще се проведат осем футболни срещи между 11 и 14 април, като фенклубовете са обещали да направят всичко възможно този кръг да бъде запомнен като семеен. Основната цел е да се покаже, че любовта към отбора може да бъде градивна и да обединява хората, вместо да води до агресия.

          Известни и разпознаваеми привърженици на различни клубове ще се включат в инициативата, заставайки с лицата и децата си пред камера. Те ще изразят подкрепата си чрез посланието: „Ела с детето на мач“, приканвайки семействата да се включат активно в създаването на една по-позитивна и културна футболна атмосфера.

          Клубовете-домакини ще предприемат обща акция, в рамките на която всички деца под 12-годишна възраст ще влизат безплатно на стадионите. Това е част от усилията за създаване на по-достъпна и приятелска среда за най-малките фенове.

          Яна Липованска, съосновател на „Маргаритка“, подчертава:

          Рекламна агенция, представлявана от Йордан Жечев, също активно подкрепя кампанията. Той разказва за заснетите видеа с фенове от цялата страна – от Разград до Варна и София, и отбелязва, че въпреки негативния имидж на футболната публика, в основата ѝ стоят хора с големи сърца и силно чувство за отговорност.

          Накрая, с помощта на Българския футболен съюз, кампанията ще включва и символични жестове на приятелство. Преди всяка среща капитаните на отборите ще си разменят плюшени играчки „Благодаря“ и „Извинявай“ – част от колекцията на „Маргаритка“. Така ще се подчертае значението на добрия тон и уважението, както на терена, така и на трибуните.

          Двубоите ще се проведат в рамките на 29-тия кръг от първенството между 11 и 14 април:

          • Спартак (Варна) – Крумовград
          • Берое – ЦСКА 1948
          • Ботев (Пловдив) – Септември (София)
          • ЦСКА-София – Локомотив (Пловдив)
          • Арда (Кърджали) – Локомотив (София)
          • Левски – Черно море
          • Славия – Ботев (Враца)
          • Хебър (Пазарджик) – Лудогорец

          Футболните фенклубове и отборите от Първа професионална лига се обединяват около една инициатива, целяща да превърне предпоследния кръг от първенството в истински семеен празник. Тази кампания е инициирана от „Маргаритка“ и носи заглавието „С Маргаритка на мач“. Тя се осъществява с пълната подкрепа на Българския футболен съюз, което я прави първата по рода си мащабна инициатива, в която фенове, клубове и футболни институции се обединяват в името на децата.

          - Реклама -

          В рамките на кампанията ще се проведат осем футболни срещи между 11 и 14 април, като фенклубовете са обещали да направят всичко възможно този кръг да бъде запомнен като семеен. Основната цел е да се покаже, че любовта към отбора може да бъде градивна и да обединява хората, вместо да води до агресия.

          Известни и разпознаваеми привърженици на различни клубове ще се включат в инициативата, заставайки с лицата и децата си пред камера. Те ще изразят подкрепата си чрез посланието: „Ела с детето на мач“, приканвайки семействата да се включат активно в създаването на една по-позитивна и културна футболна атмосфера.

          Клубовете-домакини ще предприемат обща акция, в рамките на която всички деца под 12-годишна възраст ще влизат безплатно на стадионите. Това е част от усилията за създаване на по-достъпна и приятелска среда за най-малките фенове.

          Яна Липованска, съосновател на „Маргаритка“, подчертава:

          Рекламна агенция, представлявана от Йордан Жечев, също активно подкрепя кампанията. Той разказва за заснетите видеа с фенове от цялата страна – от Разград до Варна и София, и отбелязва, че въпреки негативния имидж на футболната публика, в основата ѝ стоят хора с големи сърца и силно чувство за отговорност.

          Накрая, с помощта на Българския футболен съюз, кампанията ще включва и символични жестове на приятелство. Преди всяка среща капитаните на отборите ще си разменят плюшени играчки „Благодаря“ и „Извинявай“ – част от колекцията на „Маргаритка“. Така ще се подчертае значението на добрия тон и уважението, както на терена, така и на трибуните.

          Двубоите ще се проведат в рамките на 29-тия кръг от първенството между 11 и 14 април:

          • Спартак (Варна) – Крумовград
          • Берое – ЦСКА 1948
          • Ботев (Пловдив) – Септември (София)
          • ЦСКА-София – Локомотив (Пловдив)
          • Арда (Кърджали) – Локомотив (София)
          • Левски – Черно море
          • Славия – Ботев (Враца)
          • Хебър (Пазарджик) – Лудогорец
          СВЪРЗАНИ НОВИНИ
          - Реклама -

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          Search Suggestions
              Search Suggestions