„Още през май 2024-а е имало готов проект за ремонт на пътя, на който загина Сияна. Имало е сигнал и от Малина Крумова, която е председател на Държавната агенция по безопасност на пътищата, че тази отсечка е опасна. Трябвало е веднага да се предприемат мерки.
Това каза народният представител от „Продължаваме промяната-Демократична България“ Андрей Цеков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
- Реклама -
Цеков обясни, че доводът на председателят на АПИ, че такъв ремонт не е бил възможен, защото така щял да се спре целият трафик по пътя Бяла-Ботевград, е необоснован. Той посочи, че дори да не е можело да се ремонтират всичките 85 километра, то в рамките само на един месец е било възможно да се извърши поне основна поддръжка.
„Оправданието е, че през септември-октомври са били закърпени дупките. Въпросът е, че и към момента няма обявена обществена поръчка за извършване на основен ремонт“, каза още гостът.
„Още през май 2024-а е имало готов проект за ремонт на пътя, на който загина Сияна. Имало е сигнал и от Малина Крумова, която е председател на Държавната агенция по безопасност на пътищата, че тази отсечка е опасна. Трябвало е веднага да се предприемат мерки.
Това каза народният представител от „Продължаваме промяната-Демократична България“ Андрей Цеков, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
- Реклама -
Цеков обясни, че доводът на председателят на АПИ, че такъв ремонт не е бил възможен, защото така щял да се спре целият трафик по пътя Бяла-Ботевград, е необоснован. Той посочи, че дори да не е можело да се ремонтират всичките 85 километра, то в рамките само на един месец е било възможно да се извърши поне основна поддръжка.
„Оправданието е, че през септември-октомври са били закърпени дупките. Въпросът е, че и към момента няма обявена обществена поръчка за извършване на основен ремонт“, каза още гостът.
Сигнал за масов пробив в приложението на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) е бил изпратен до предаването „Твоят ден“. Хакери твърдят, че са се сдобили...