България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
188-годишнина от рождението на Апостола на свободата Васил Левски бе отбелязана с тържествен митинг-заря в неговия роден град Карлово, предаде кореспондентът на БГНЕС от...
Администрацията на президента Доналд Тръмп обяви, че Съединените щати отказват да приемат промените, договорени миналата година в Световната здравна организация (СЗО) относно реакцията на...
"Бърд.БГ" публикува сателитна снимка от Google Earth на имот на бизнесдамата Пламенка Димитрова, придобила популярност от казуса с обществените поръчки в община Варна.
В...