Search Suggestions
      неделя, 06.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          34 км за 1 час и 40 минути: Най-бавният влак в България качи скоростта

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.

          - Реклама -

          Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.

          Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.

          Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Костадинов: Протестите ни ще продължат и след 8 юли

          Протестите ни ще продължат и след 8-и юли. Това заяви пред БНР лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов и определи приемането на България в еврозоната...

          Източната тангента в Подуяне вече има разрешително за строеж

          "Продължението на Източната тангента — един от ключовите инфраструктурни проекти за район Подуяне — вече е с издадено разрешително за строеж", съобщиха кметът на...

          Хотелиери в Шуменско искат компенсации за загубите от блокадата заради леопарда

          Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация призова държавата да компенсира загубите на хотелите и ресторантите на Шуменското плато, които бяха принудително затворени заради издирването на...

          6 КОМЕНТАРА

          1. Вече никой не разчита на железниците
            Придвижват се с коли
            Ако искат да работят да си оправят структурата
            Хората нямат време за губене

          2. Ели Бунтова Чудесно сте го описали. Адмирации!
            Жалко за този красив край на нашата родина.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions