Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.
- Реклама -
Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.
Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.
Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.
Легендарно бавният влак по линията Кюстендил–Гюешево вече се движи с малко по-висока скорост – до 40 км/ч, съобщават железопътни специалисти.
- Реклама -
Доскоро композицията изминаваше 34-километровото трасе за час и 40 минути със средна скорост от 20–25 км/ч. Влакът се движи само в сряда, събота и неделя.
Причината за бавната му скорост е амортизираният релсов път и дървените траверси, които все още не са подменени. Въпреки това, линията е единствена транспортна връзка за 7–8 села в Кюстендилското Краище и затова не може да бъде спряна, въпреки опитите на ръководството на БДЖ.
Композицията обикновено се състои от един вагон, с около 10–15 пътници в двете посоки. Подобрението в скоростта се дължи на използването на по-лека мотриса „Дезиру“, която позволява по-бързо придвижване в сравнение с традиционните дизелови локомотиви. Сега пътуването до Гюешево трае около 1 час и 10 минути.
ЖИГУЛИ , РЕДОВНА ЛИНИЯ Г. ОРЯХОВИЦА- ЕЛЕНА.
Ели Бунтова Чудесно сте го описали. Адмирации!
Жалко за този красив край на нашата родина.